رقابت‌های فوتبال میعاد کاپ بندرعباس/ تساوی مهرعظام با صدرنشین‌

هفته پنجم و ششم رقابت‌های «میعادکاپ» بندرعباس در حالی پیگیری شد که تیم فوتبال زیر ۱۰ سال کانون مهرعظام در هر دو مسابقه به تساوی رضایت داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هیات فوتبال بندرعباس برای شناسایی استعدادهای فوتبال در این شهر، مسابقاتی را با عنوان “میعادکاپ” برگزار می‌کند که کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام هم تیم فوتبال پسران زیر ۱۰ سال را در این رقابت‌ها شرکت داده است. هفته پنجم و ششم این مسابقات در حالی پیگیری شد که فوتبالیست‌های پسر کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام این هفته به مصاف صدرنشین‌های جدول رده بندی رفتند.  

تیم فوتبال پسران زیر ۱۰ سال کانون بندرعباس در مسابقه پنجم خود با صدرای جنوب مسابقه داد و به تساوی بدون گل رسید. تیم صداری جنوب با 11 امتیاز در رده دوم جدول دره‌بندی قرار دارد.

در هفته ششم هم بچه‌های کانون مهرعظام بندرعباس به مصاف صدرنشین میعاد کاپ یعنی تیم پالایش نفت بندرعباس رفتند. تیم پالایش نفت بندرعباس قبل از این بازی با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول بود که با تساوی یک بر یک در مصاف با مهرعظام 12 امتیازی شد و در صدر باقی ماند.

کانون بندرعباس باشگاه مهرعظام با این دو تساوی و هشت امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند.

مهرعظام، پالایش نفت بندرعباس، نایبند، میعادهرمزگان(الف و ب)، صدرای جنوب، ستاره‌ساز و سفیرخلیج فارس تیم‌های حاضر در “میعادکاپ” هستند.

 رقابت‌های “میعادکاپ” بندرعباس برای اولین‌بار زیر نظر کمیته استعدادیابی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به منظور کشف استعدادهای برتر فوتبال این شهر برگزار می‌شود.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...