دو برد و یک باخت برای مهرعظام قزوین در فوتسال نونهالان

مهرعظام قزوین که در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت کرده است، در هفته هفتم این رقابت‌ها دو برد و یک باخت را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ بازیکنان مهرعظام در هفته هفتم مسابقات فوتسال پسران قزوین «جام فجر» دو برد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کردند.

در رده سنی زیر ۱۰ سال تیم مهرعظام قزوین در پنجمین مسابقه خود با نتیجه چهار بر دو مقابل صمصام شکست خورد. تیم زیر ۱۰ سال مهرعظام قزوین در پنج مسابقه صاحب دو برد، یک مساوی و دو باخت شد و با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت. 

در رده سنی زیر ۱۱ سال تیم مهرعظام قزوین که تا قبل از این صاحب شش برد از شش مسابقه شده بود، یک برد دیگر کسب کرد تا روند پیروزی‌هایش را ادامه بدهد. این تیم در هفتمین بازی خود مقابل ایرانمهر قرار گرفت و با نتیجه شش بر صفر به پیروزی رسید. این تیم هر هفت بازی خود را با برد پشت سر گذاشته و با 21 امتیاز در رده نخست جدول ایستاده است. 

تیم زیر ۱۳ سال مهرعظام قزوین که این مسابقات را خوب شروع نکرده بود، دومین برد پیاپی را به دست آورد. این تیم در هفته ششم مقابل سرخ جامگان قرار گرفت و با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید. 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.