دو برد ارزشمند برای مهرعظام ارومیه در جام رمضان

رقابت‌های فوتبال گل کوچک جام رمضان ارومیه با دو پیروزی برای نماینده مهرعظام  دنبال شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتبال گل کوچک جام رمضان ارومیه در حالی با حضور ۳۳ تیم در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود که کانون ارومیه مهرعظام با چهار تیم در مسابقات رده سنی نوجوانان حضور دارد.

از این چهار تیم مهرعظام، دو تیم سومین و پنجمین بازی خود را در این رقابت‌ها برگزار کردند و به دو پیروزی پرگل دست پیدا کردند. در مسابقات رده سنی نوجوانان ۲۰ تیم حضور دارند که این تیم‌ها در چهار گروه پنج تیمی تقسیم شده‌اند. از گروه یک این رقابت‌ها “مهرعظام یک” با نتیجه دو بر دو مقابل اتحاد نوشین یک به نتیجه تساوی رسید.

از گروه دوم این مسابقات تیم “مهرعظام چهار” با نتیجه پر گل چهار بر صفر تیم اروم کیا را شکست داد. با این برد تیم “مهرعظام چهار” در گروه دوم این رقابت‌ها با کسب چهار امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در گروه سوم هم ” مهرعظام سه “به مصاف اتحاد نوشین سه رفت و با نتیجه عجیب پنج بر دو به برتری رسید. مهرعظام سه” با این پیروزی ارزشمند از چهار مسابقه خود صاحب شش امتیاز شد و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...