دعوت 2 بازیکن مهرعظام به تیم ملی فوتسال بانوان

نگار یعقوبی و مائده نجفی، دو بازیکن تیم فوتسال مهرعظام به تیم ملی بانوان دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال بانوان در حالی از 16 تا 20 اسفند برگزار می‌شود که فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی 22 بازیکن را به این اردو دعوت کرد. نکته قابل توجه این فهرست، دعوت دو بازیکن مهرعظام به اردوی تیم ملی است. 

 

مائده نجفی و نگار یعقوبی دو بازیکنی هستند که در تیم فوتسال مهرعظام در سوپرلیگ بازی‌های خوبی ارائه کردند و توانستند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند. این دو بازیکن در جریان برگزاری سوپرلیگ نیز یک بار به اردو دعوت شده بودند و دعوت دوباره شان به این معنی است که در تمرینات عملکرد خوبی داشته‌اند. 

نگارسادات یعقوبی، مائده نجفی، مبینا ملاآقایی، فرزانه توسلی، مریم سید، هما آقایی‌پور، راضیه پرسه، سحر زمانی، فاطمه رحمتی، محدثه محمدی، فرشته خسروی، الهام عنافچه، طاهره مهدی‌پور، زهرا کیانی‌منش، مارال ترکمان، مهتاب بنایی، الهام پاکدل، زهرا لطف آبادی، نسرین قمی، فاطمه حسینی، مهدیه محمودی نیا و سارا شیربیگی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. این بازیکنان باید 15 اسفند با حضور در مرکز ملی فوتبال خودشان را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

فروزان سلیمانی این نفرات را برای اردوی آماده‌سازی تیم ملی قبل از حضور در تورنمنت بین‌المللی کافا و قهرمانی آسیا دعوت کرده است.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.