دوومیدانی قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور / طلا و سهمیه جهانی برای ورزشکاران مهرعظام

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور با حضور دوومیدانی‌کاران باشگاه مهرعظام و همچنین مسئولان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ دومین و آخرین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور که حکم انتخابی تیم ملی را هم داشت، به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات که علی کفاشیان رئیس هیات مدیره، حسین فیهیمی و سیروس زارع سرپرستان کانون‌های ارومیه و شیراز  و همینطور علیرضا رضایی مسئول کانون دوومیدانی باشگاه مهرعظام نیز حضور داشتند، دوومیدانی‌کاران باشگاه در قالب کانون فارس، کانون خراسان جنوبی و مهرعظام کشور در این مسابقات شرکت کردند.

در پایان این مسابقات هم مهدی هفت چشمه و محمد صفا دوگونجی از مهرعظام کشور و کانون فارس توانستند به مدال طلا دست پیدا کنند.  

در ماده پرتاب چکش مهدی هفت چشمه با رکورد 68.23 متر از مهرعظام کشور به مدال طلا رسید و توانست سهمیه مسابقات جهانی را هم به دست بیاورد. علی سروری هم با پرتابی به طول 59/31 متر از مهرعظام فارس به عنوان دوم رسید. امیرحسین حمیدی هم با 62/57 از گل گهر سیرجان عنوان سوم را کسب کرد.

در پرتاب نیزه هم محمدصفا دوگونجی با  رگورد 54/93 متر از مهرعظام فارس به عنوان نخست رسید. بعد از او هادی آرخی  از گل گهر سیرجان و شایان عنبری از پرشین گناوه دوم سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع نوا نصیرپور با پرشی به ارتفاع یک متر و 95 سانتی متر از مهرعظام کشور بعد از پارسا شادنیا از گل گهر سیرجان با رکورد مشابه در رده دوم ایستاد. حبیب اله حبیبی هم از تکنیک برتر هم با رکوردی مشابه در رده سوم قرار گرفت.

در 3000 متربامانع امیرحسین شاکر از مهرعظام فارس بعد از سمیر اقبالی از گل گهر سیرجان و یوسف آذریان از ذوب آهن اصفهان در رده سوم قرار گرفت.

در 110 متر با مانع هم محمدرضا محمودی نژاد از مهرعظام فارس در حالی عنوان سوم را به دست آورد که محمدیاسین گل محمدی از ذوب آهن اصفهان و سجاد زاهدمنش از تکنیک برتر بابلسر دوم سوم شدند.

 


مهدی هفت چشمه

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...