دومین دوره جام فوتسال عظام/ آغاز رقابت 18 تیم از آبان 1402


دومین دوره جام فوتسال عظام با حضور 12 تیم در بخش مردان و 6 تیم در بخش زنان، از آبان ماه 1402 آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ دومین جلسه کمیته برگزاری جام فوتسال عظام با حضور علی صانعی (مسئول برگزاری)، علی پارسی (مدیرعامل باشگاه مهرعظام) و خشایار حکیمی (معاون منابع انسانی هلدینگ عظام) روز چهارشنبه 10 خرداد در مجموعه هزار و یک شهر برگزار شد. تدوین و تصویب آیین نامه برگزاری مسابقات جزو مهمترین تصمیمات این کمیته بود.

در پی ارسال فراخوان به شرکت‌های هلدینگ عظام، 12 تیم (در بخش مردان) برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که طبق تصمیم کمیته برگزاری، در چهار گروه سه تیمی به مصاف هم خواهند رفت. در بخش بانوان هم 6 تیم اعلام آمادگی کرده اند که قرار است پس از مسابقات مردان با یکدیگر رقابت کنند.

زمان دقیق و محل برگزاری این رقابت‌ها در هفته‌های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

تجربه خوب برگزاری نخستین دوره این رقابت‌ها در سال 1401 و بازتاب خوب آن در مجموعه عظام، زمینه ساز برگزاری دور دوم این مسابقات شد. در همین راستا باشگاه مهرعظام به عنوان برگزار کننده دوره گذشته، در این دوره هم وظیفه برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده خواهد داشت.

در نخستین دوره جام فوتسال عظام (در بخش مردان) 13 تیم حضور داشتند که در پایان تیم فرآوری و ساخت به عنوان قهرمانی رسید. تیم فراکلون در رده دوم ایستاد و پیستون ایران نیز سوم شد.

در بخش بانوان هم که مسابقات با حضور 5 تیم برگزار شده بود، تیم هزار و یک شهر روی سکوی اول ایستاد و سازه پویش به مقام نایب قهرمانی رسید.

اخبار روز

سایر