دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام ویژه دختران / 5 روز حال خوب

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی باشگاه مهرعظام ویژه دختران با رقابت 5 روزه 14 کانون با قهرمانی کانون گرگان همراه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ دومین جشنواره فرهنگی ورزشی باشگاه مهرعظام ویژه دختران با حضور 14 کانون از 14 استان و 182 دختر در رده سنی نونهالان از 31 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی مجتمع فرهنگی و تفریحی ایثار در کردان استان البرز برگزار شد.

این جشنواره در رشته فوتبال و در رده سنی نونهالان برگزار شد که فوتبالیست‌های دختر 14 کانون برای حضور در این جشنواره از 31 مرداد وارد مجتمع ایثار شدند و بعد از اسکان کانون‌ها، مراسم افتتاحیه مسابقات هم عصر روز سه‌شنبه 31 مرداد برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه علی کفاشیان رئیس هیات مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام و همچنین سید ابوالحسن مهدوی حضور داشتند. همچنین ناهید کیانی اولین طلایی تکواندوی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان میهمان ویژه مراسم افتتاحیه بود که این تکواندوکار مطرح با حضور در این مراسم مورد استقبال گرم دختران نونهال قرار گرفت.

بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه، نشست سرپرستان‌ کانون‌های شرکت کننده برای هماهنگی برگزار شد که درهمین نشست هم مراسم قرعه کشی مسابقات انجام شد که تیم‌های شرکت کننده در 2 گروه سه تیمی و 2 گروه 4 تیمی قرار گرفتند.

با برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات به طور رسمی از صبح روز چهارشنبه اول شهریور آغاز شد و با برگزاری مسابقات مرحله گروهی، 8 کانون به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های چهارگانه راهی مرحله حذفی شدند. دو تیم اول از هر گروه راهی مرحله حذفی شدند که تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی با برگزاری مسابقات یک‌چهارم و نیمه نهایی عصر روز جمعه سوم شهریور تکلیف تیم‌های راه یافته به مسابقه فینال مشخص شدند.

با پایان مرحله گروهی کانون‌های بم و کردستان از گروه یک تیم‌های ، تبریز و قزوین از گروه دو، گرگان و اسلامشهر از گروه 3 و کانون‌های شیراز و بیرجند از گروه 4 به مرحله حذفی رسیدند.

در پایان مرحله گروهی هم رده بندی نهایی در هر گروه مشخض شد. 

گروه اول

گروه دوم

گروه سوم

گروه چهارم

1- بم

1- تبریز

1- گرگان

1- شیراز

2- کردستان

2- قزوین

2- اسلامشهر

2- بیرجند

3- بندرعباس

3- رشت

3- خرمشهر

3- بجنورد

4- مشهد

————–

—————-

4- زاهدان

مسابقات یک چهارم نهایی با رقابت بین کانون‌های تبریز و اسلامشهر آغاز شد که بعد از تساوی در وقت قانونی کار به ضربات پنالتی کشید که تبریزی‌ها برنده شدند. گرگان و قزوین هم در این مرحله به مصاف هم رفتند که این مسابقه هم پنالتی کشیده شد که گرگان برنده شد. در دو مسابقه دیگر هم بیرجند 3 بر یک بم را شکست داد و شیراز هم با دو گل از سد کردستان گذشت.

4 تیم، تبریز، گرگان، بیرجند و شیراز به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند که در این مرحله هم شیراز قهرمان دوره گذشته و گرگان به فینال راه یافتند. شیرازی‌ها که به دنبال تکرار دومین قهرمانی بودند، تبریز را شکست دادند و به فینال رسیدند. گرگان هم با غلبه بر بیرجند دومین فینالیست مسابقات نام گرفت. تیم‌های بیرجند و تبریز هم به دیدار رده‌بندی راه پیدا کردند.

مسابقه فینال صبح روز شنبه برگزار شد که دختران کانون گرگان با خلق شگفتی 2 بر یک کانون شیراز قهرمان دوره گذشته را شکست دادند و جام قهرمانی را بالای سر بردند. عنوان سومی هم به کانون تبریز رسید.

با مشخص شدن تیم قهرمان، مراسم اختتامیه مسابقات هم با حضور عباس ایروانی بنیان‌گذار هلدینگ عظام و همچنین علی کفاشیان رئیس هیات مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام برگزار شد. فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان میهمان ویژه مراسم بود.

در پایان مسابقات برترین‌های این جشنواره هم از سوی کمیته برگزاری معرفی شدند که دینا قربانی از کانون شیراز خانم گل مسابقات شد و تانیا قربانی هم بهترین بازیکن مسابقات نام گرفت.


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...