دعوت 4 بازیکن مهرعظام گرگان به اردوی استعدادیابی تیم ملی

مسابقات استعدادیابی دختران فوتبالیست گرگان در حالی برگزار شد که چهار بازیکن مهرعظام مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ کادرفنی تیم ملی فوتبال دختران برای حضور در مسابقات بین‌المللی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر استان‌های مختلف است تا با دعوت از این نفرات به اردوی تیم ملی ترکیب تیم ملی را نهایی کند. در مسابقاتی هم که در گرگان برگزار شد، سه بازیکن از تیم دختران مهرعظام برای حضور در اردوی استعدادیابی انتخاب شدند.

یاسمین بیرجندی، فاطمه روحنده و آسنا حسنی سه دختری هستند که از کانون مهرعظام در گرگان به تیم ملی دعوت شدند. تانیا قربانی هم که قبل از این چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، به این سه نفر اضافه می‌شود و این چهار نفر  در اولین اردوی تیم ملی به عنوان منتخب‌های استان گلستان در تمرینات حاضر می‌شوند.

مسابقات تیم ملی دختران در رده سنی نونهالان و نوجوانان از اردیبهشت ماه شروع می‌شود. تیم ملی دختران مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و مسابقات کافا را پیش رو دارد و اردوهای تیم ملی هم برای شناسایی ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها، به زودی آغاز می‌شود.

پیش از این هم یگانه نظامی و تبسم رزمپوش از کانون مهرعظام بم برای حضور در اردوی استعدادیابی تیم ملی دختران زیر 14 سال انتخاب شده بودند.

این بازیکنان در اردوی استعدادیابی شرکت می‌کنند و در صورت جلب نظر مربیان به اردوی نهایی تیم ملی دعوت می‌شوند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.