دعوت 2 بازیکن مهرعظام به تیم ملی فوتبال جوانان

 کادرفنی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد که در بین دعوت شده‌ها دو بازیکن هم از باشگاه مهرعظام حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال دختران جوان در حالی از روز دوشنبه (هفتم اسفند) شروع شده که دو بازیکن از کانون‌های قزوین و شیراز در این مرحله از اردو حضور دارند.  

 

مریم جهان‌نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان برای حضور در این اردو که تا 11 اسفند ادامه دارد، از 27 بازیکن دعوت کرده است که نام پرنیا رحمانی و فاطمه نوری هم بین نفرات دعوت شده، دیده می‌شود.

فاطمه نوری، پرنیا رحمانی، نازنین منصورالوارث، مریم دینی، تانیا جهانشاهی، فاطمه رضایی، شادان شاه میری، نازنین یوسفی، دیانا نوروزی، پرستو ایزدی، مائده بیرنگ، فاطمه صالحی، مینا بابویه، آریانا جوزانی، مهدیس رستمی، اسماء قاعدی، آریسا کوهگرد، سمیه اسماعیلی، اسراء شیرعلی پور، عسل قاجاریان ، ستایش فیض رحیمی، زینب خلیلی، زهرا خانلرزاده، فاطمه زهرا محسنی، مهرناز عزت آبادی، آتنا توفیق و بیتا خزایی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

پرنیا رحمانی از کانون قزوین و فاطمه نوری هم از کانون شیراز برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند. این دو بازیکن سال گذشته عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان بودند که به همراه این تیم راهی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در کشور اردن شدند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند.

اردو‌ی تیم ملی فوتبال جوانان به منظور حضور در تورنمنت فوتبال زیر ۱۸ سال کافا برگزار می‌شود.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.