دعوت از 4 دختر مهرعظام به اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال

همزمان با اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال، اردوی استعدادیابی تیم ملی در این رده برگزار می‌شود که برای حضور در این اردو از 4 دختر مهرعظام از کانون‌های گرگان و ایلام دعوت شده است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛  پروانه کران خسروی، سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۵ سال که اسامی 20 بازیکن را برای حضور در اردوی تدارکاتی این تیم اعلام کرده بود؛ 30 بازیکن دیگر را برای حضور در اردوی استعدایابی دعوت کرد. 

در لیست 20 نفره پروانه کران خسروی برای اردوی تیم ملی دختران زیر 15 سال که از 17 اسفند آعاز می‌شود، نام تانیا و دینا قربانی از دختران مهرعظام در کانون‌های گرگان و شیراز قرار دیده می‌شود و در فهرست 30 نفره استعدادیابی هم نام چهار بازیکن دیگر از سه کانون مهرعظام دیده می‌شود.

30 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی دختران زیر 15 سال در سه مرحله به اردو می‌روند. برای اردوی مرحله اول که روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود، باران خاکسار و الینا احمدی از تیم دختران کانون مهرعظام اسلامشهر دعوت شده‌اند. این اردو سه روزه است و 19 اسفند به پایان می‌رسد.

برای اردوی دوم استعدادیابی هم که از شنبه 19 اسفند آغاز می‌شود و تا 21 همین هم ادامه دارد، فاطمه ممشلی از کانون گرگان و شادی غریبی از کانون ایلام دعوت شده‌اند.

این چهار نفر در صورت جلب نظر کادرفنی تیم ملی برای حضور در اردوی بعدی تیم ملی دختران زیر 15 سال به تانیا و دینا قربانی ملحق می‌شوند.

تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال در سال 1403 مسابقات کافا و مقدماتی قهرمانی آسیا را در پیش‌رو دارند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.