درخشش مهرعظامی‌ها در مسابقات دوومیدانی آذربایجان غربی

مسابقات دوومیدانی دختران و پسران در ارومیه با حضور چهار تیم به مناسبت مبعث پیامبر برگزار شد.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات دوومیدانی پسران و دختران آذربایجان غربی با حضور چهار تیم و رقابت بیش از 200 ورزشکار در پنج ماده به همت هیات دوومیدانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

این رقابت‌ها در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد که چهار شهرستان خوی، مهاباد، شوط و ارومیه حضور داشتند. کانون مهرعظام به نمایندگی از ارومیه در این رقابت‌ها شرکت کرد که در چهار ماده به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

در بخش پسران نونهال و در ماده 60 متر، علی نظری از مهرعظام ارومیه توانست به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند. در 200 متر و 1500 متر نونهالان هم طاها سلیقه و آراز قلی‌زاده از مهرعظام اول شدند. همچنین در 200 متر رضا عسگرخان به عنوان سومی رسید و متین دودکانلو هم در 1500 متر به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. در 400 متر نوجوانان هم هر سه عنوان برتر به مهرعظام ارومیه رسید. به این ترتیب که محمدامین امین خواه، احمد شمسی و مهدی شیرمرد اول تا سوم شدند.

در بخش نونهالان دختر و در ماده 60 متر، ساینا وحیدی و آیلین اکبری به عنوان دوم و سوم دست پیدا کردند. در ماده 800 متر هم مائده تقی زاده، عسل ستاری و حنانه غیبی اول تا سوم شدند.

در رده نوجوانان هم در ماده 60 متر سحرپیرزاد و هستی حسینی از مهرعظام دوم و سوم شدند. در 1500 متر نیز آیسان حسین‌نژاد از مهرعظام دوم شد و در 3000 متر تمنا امان پور، پونه مشعوف نیا و زهرا محمدی کیا هر سه از مهرعظام به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین مسابقات پرتاب چکش هم در بخش دختران نوجوان برگزار شد که باز هم با درخشش دختران مهرعظام همراه شد. در این ماده هم فاطمه پهلوان، آیدیس عزیزی آذر و فاطمه عباسی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر از سوی هیات دوومیدانی آذربایجان غربی هدایایی اهدا شد.

اخبار روز

سایر