درخشش دختران مهرعظام شاهرود در دوومیدانی

دختران مهرعظام کانون شاهرود در رقابت‌های دوومیدانی جام رمضان استان سمنان با کسب شش مدال درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات دوومیدانی جام رمضان استان سمنان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد و دختران مهرعظام صاحب شش مدال شدند. در این رقابت‌ها دوومیدانی‌کاران دختر در چهار ماده دوی 100 متر، 800 متر، پرش طول و پرتاب وزنه با هم رقابت کردند.

در رده سنی نونهالان هلنا محمدی راد در ماده ۱۰۰ متر به مدال طلا رسید. در دوی 800 متر نونهالان مهرعظام شاهرود دو نماینده داشت؛ مهلا غلامی با رکورد ۳.۱۵ دوم شد و دیانا رجبی با رکورد ۳.۴۰ عنوان سومی را به دست آورد.

فائزه عباسی در ماده پرش طول با رکورد ۴.۲۸ مدال نقره را به دست آورد و آویسا عربیار محمدی در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۷ متر توانست مدال نقره به دست آورد.

در بخش نوجوانان هم مهرعظام صاحب یک مدال طلا شد. فائزه عامری در ماده ۱۰۰ متر توانست زودتر از رقبایش به خط پایان برسد و مدال طلا را از آن خود کند. 

این مسابقات به میزبانی سمنان و ورزشگاه ولایت برگزار شد و تمامی شهرهای استان سمنان در این رقابت‌ها نماینده داشتند. کانون مهرعظام شاهرود هم در بخش دختران و در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در این‌ رقابت‌ها شرکت کرد.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...