درخشش دختران مهرعظام اسلامشهر در جشنواره فوتسال

تیم منتخب اسلامشهر در جشنواره فوتسال منطقه پنج تهران با حضور دختران مهرعظام توانست تیم بهارستان را شکست دهد.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ فستیوال فوتسال دختران منطقه پنج تهران در حالی با حضور سه تیم برگزار شد که دختران مهرعظام اسلامشهر در این رقابت‌ها خوش درخشیدند. در این جشنواره سه تیم متنخب از شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان حضور داشتند که 9 بازیکن از مهرعظام اسلامشهر در ترکیب تیم منتخب این شهرستان در مسابقات حضور داشتند و نمایش خوبی ارائه کردند.

 آیناز مشرقی، فائزه افسر دبیر، نازنین زهرا احمری، فاطمه معصومه افکار، باران نجف زاده، نیایش ادیبی، فاطمه زهرا غم‌دار، هستی عیسی بیگلو و مهان عابدینی، 9 بازیکنی هستند که از مهرعظام اسلامشهر در ترکیب تیم منتخب این شهرستان راهی این جشنواره شدند.

تیم منتخب اسلامشهر در جشنواره مقابل تیم بهارستان به میدان رفت که این مسابقه با نتیجه چهار بر سه به سود اسلامهشر به پایان رسید. هر چهار گل اسلامشهر در این مسابقه را بازیکنان مهرعظام زدند به این ترتیب که نیایش ادیبی دو گل و آیناز مشرقی و فاطمه معصومه افکار هر کدام یک گل را به ثمر رساندند.

این رقابت‌ها زیر نظر استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال برگزار شد تا نفرات برتر برای حضور در ترکیب تیم منتخب استان تهران انتخاب شوند.

اخبار روز

سایر