اخبار مهرعظام

دختران پرافتخار مهرعظام به لیگ برتر فوتسال رسیدند

مدعی تازه وارد
چند ماهی از شروع پروژه مهرعظام نگذشته بود که همزمان با صدور مجوز فعالیت باشگاه، تصمیم بر این شد که تیم فوتسال دختران مهرعظام در لیگ دسته اول به میدان برود. تقریبا از دی ماه تمرینات زیر نظر نظر فهیمه فتحی، مربی دختران اسلامشهر آغاز شد و ترکیبی متشکل از دختران جوان و کم سن و سال شکل گرفت تا اولین تجربه حضور مهرعظام در مسابقه رسمی شکل بگیرد.
دختران مهرعظام در گروه مقدماتی با آذرخش و سون نوشهر همگروه شدند و به صورت رفت و برگشت با این دو تیم مسابقه دادند. عملکرد فوق العاده در این گروه حکم به سرگروهی دختران داد و آنها از بین 32 تیم، همراه هفت تیم دیگر به مرحله بعد رسیدند؛ مرحله ای که حساسیت اش حتی از دور بعد هم بیشتر بود. اینجا بود که مشخص می کرد چه تیم هایی به لیگ برتر می رسند.
در این مرحله، هشت تیم به دو گروه چهارتایی تقسیم شدند و شاگردان فتحی همراه هیات فوتبال آمل، بهمن بهبهان و وچان کردستان، در سنندج رودروی هم قرار گرفتند. وچان و بهمن حرفی برای گفتن مقابل تیم فوتسال مهرعظام نداشتند اما در بازی با آمل، کار آنطور که انتظار می رفت، پیش نرفت و در نهایت بازی به سود نماینده آمل تمام شد.
این باخت اما خیلی به چشم نیامد، چراکه دو برد دیگر حکم به صعود تیم مهرعظام به لیگ برتر داد؛ هدفی که از ابتدا طراحی شد و حالا در دست فتحی و شاگردانش بود.
با گذشت چند روزی از این مرحله، چهار تیم نهایی در تهران مسابقه دادند. مهرعظام میزبان این مرحله شد و ورزشگاه قیانوری به عنوان محل برگزاری مسابقات انتخاب شد. تیم فوتسال مهرعظام که در مرحله قبل دوم گروهش شده بود با تیم اول گروه مقابل، یعنی نماینده نطنز مسابقه داد و با اینکه در بیشتر دقایق بازی از حریف جلو بود، در دو دقیقه آخر، بازی را واگذار کرد و به رده بندی رفت. در بازی دیگر هم هیات فوتبال آمل مقابل آریا پاک البرز پیروز شد و با این حساب آمل به فینال رفت و نماینده البرز، حریف مهرعظام در رده بندی شد. بازی که روز چهارشنبه (15 تیرماه) برگزار شد و دختران مهرعظام با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند و اجازه ندادند سومی از دست شان برود. با برگزاری بازی فینال هم آمل روی سکوی قهرمانی ایستاد و نظنز دوم شد.
حالا رقابت های دسته اول تمام شده و تیم فوتسال مهرعظام بعد از چند روزی استراحت، کارش را شروع می کند تا در لیگ برتر به مصاف حریفانش برود و در اولین سال حضور در بالاترین سطح رقابتهای فوتسال زنان، خود را در قامت یک مدعی نشان دهد.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر