حضور مهرعظام زاهدان در جام فجر فوتسال

مسابقات فوتسال پسران جام فجر زاهدان با حضور تیم‌های این شهر از جمله مهرعظام در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال پسران «جام فجر» در حالی به میزبانی سالن امام علی (ع) برگزار می‌شود که کانون مهرعظام هم در دو  رده سنی خردسالان و جوانان این رقابت‌ها حضور دارد. در این دوره از مسابقات 14 تیم در رده خردسالان، 10 تیم در رده نونهالان، شش تیم رده نوجوانان، چهار تیم در رده جوانان و 18 تیم در رده سنی بزرگسالان با هم مسابقه می دهند.

کانون زاهدان با دو تیم در رده سنی خردسالان این رقابت‌ها شرکت کرده است که تیم مهرعظام «الف» در تنها مسابقه‌ای که برگزار کرد با نتیجه پنج بر یک مقابل سنگ صداقت به برتری رسید. تیم مهرعظام «ب» هم در اولین مسابقه خود مقابل کویر قرار گرفت که در این رقابت دو بر یک شکست خورد. مهرعظام «ب» در دومین مسابقه هم مقابل امید سیستان ایستاد که در این مسابقه با تک گل سبحان سراوانی یک بر صفر به برتری رسید.   

در رقابت‌های رده سنی خردسالان تیم‌های مهرعظام «الف» و «ب» ، کویر، ایرانیان، امید زاهدان، اتحاد ، پاس ، امیدهای ایران، امید سیستان، سنگ صداقت، شهید ابراهیم هادی، دانا، المپیک و قهرمانان حضور دارند. در رده سنی جوانان هم کانون زاهدان باشگاه مهرعظام اولین مسابقه خود را با نتیجه یک بر صفر به امیدهای ایران واگذار کرد. تیم جوانان مهرعظام زاهدان در دومین مسابقه هم به مصاف سنگ صداقت رفت که این بازی هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جوانان مهرعظام در سومین مسابقه به مصاف کویر رفتند که این بازی پرگل در نهایت با نتیجه پنج بر چهار به سود کویر به پایان رسید.   

در مسابقات رده سنی جوانان چهار تیم مهرعظام زاهدان، کویر، سنگ صداقت و امیدهای ایران حضور دارند. کار جوانان مهرعظام زاهدان در مسابقات رده سنی جوانان با دو باخت و یک تساوی از سه مسابقه به پایان رسید اما سایر مسابقات تا پایان بهمن ادامه دارد.

 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...