اخبار


تیمهای کانون تبریز باشگاه مهر عظام که در مسابقات رده سنی 12 -13 سال استان آذربایجان شرقی شرکت کردهاند، با سه برد و یک باخت به کار خود ادامه می دهند.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، یکی از اهداف تعیین شده برای کانونهای باشگاه مهرعظام، حضور در لیگها و مسابقات استانی در ردههای سنی مختلف است. در همین راستا کانون تبریز هم طی ماههای اخیر، در دو رده سنی وارد رقابتهای استانی در دو رشته فوتبال و فوتسال شده و به موفقیتهایی نیز دست پیدا کرده است.

پس از عنوان سومی تیم فوتسال مهرعظام تبریز در رده سنی 14 – 15 سال در مسابقات استان، حالا نوبت به نونهالان در رده سنی زیر 13 سال رسیده که در مسابقات فوتبال این استان (گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم) رقابت کنند.

در این رقابتها که با حضور 40 تیم برگزار میشود، کانون مهرعظام با 2 تیم شرکت کرده. یکی با نام مهرعظام تبریز و دیگری مهرعظام دیهیم که در دو گروه مختلف با حریفان خود رقابت میکنند.

40 تیم شرکت کننده در این مسابقات در 8 گروه 5 تیمی با یکدیگر قرار گرفته اند و پس از برگزاری 4 دور مسابقه، دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم خواهند شد.

تیم مهرعظام دیهیم در گروه سوم این مسابقات با پیام سهند، وحدت دانش آموز، اسکایا و ستارگان تبریز قرار دارد. تیم مهرعظام دیهیم روز پنجشنبه 17 آذر در دومین رقابت خود در این مسابقات، اولین باخت خود را تجربه کرد و با نتیجه 3 بر 1 مقابل ستارگان شکست خورد. این تیم در اولین بازی خود به پیروزی رسیده بود.

تیم مهرعظام تبریز هم که در گروه پنجم با آذرشهر، اسکو، کاوه و شهدای مایان همگروه شده، در دو بازی ابتدایی خود تیمهای اسکو و مایان را با نتایج 5 بر صفر و سه بر یک شکست داده و در آستانه صعود از گروه خود قرار دارد.  

این رقابتها روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در ورزشگاه فرودگاه تبریز برگزار میشود.

جدول رده بندی این رقابت ها در پایان مسابقات دور دوم مرحله گروهی به شرح زیر است:

 

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر