اخبار مهرعظام

دیدار مسوولان کانون زاهدان با مدیران باشگاه

تلاش برای راه اندازی بوکس

مسوولان کانون مهرعظام زاهدان به تهران آمدند تا ضمن دیدار با مسوولان باشگاه مهرعظام، برنامه ریزی های نهایی را برای برگزاری مراسم افتتاحیه کانون زاهدان انجام دهند.

در این نشست که با حضور علی کفاشیان، رییس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام، محمد اکبری، مسوول کانون زاهدان برگزار شد، ثوری، رییس فدراسیون بوکس نیز حضور داشت.

در این جلسه اکبری، گزارشی از فعالیت های کانون زاهدان ارائه کرد؛ ضمن اینکه دو طرف دغدغه های خود را مطرح کردند.

با توجه به اینکه مدت کوتاهی از شروع فعالیت باشگاه می گذرد، قرار بر این شد که به زودی مراسم باشکوهی به عنوان مراسم افتتاحیه کانون زاهدان شکل بگیرد. نحوه کار باشگاه به این ترتیب است که مدتی بعد از شروع فعالیت ها و بررسی آنچه در یک کانون انجام شده، مراسم افتتاحیه برگزار می شود که حالا با توجه به شروع فعالیت زاهدان و آغاز تمرین کودکان و نوجوانان در هر پنج رشته، قرار است افتتاحیه هم برگزار شود.

همچنین در این نشست، با توجه به حضور رییس فدراسیون بوکس، پیشنهاد فعالیت کانون زاهدان در رشته بوکس هم مطرح شد. ثوری تاکید کرد که در سیستان و بلوچستان، استعدادهای زیادی در این رشته وجود دارد که نمونه اش دانیال شه بخش است که اولین مدال جهانی ایران در بوکس را به دست آورد.

با وجود اینکه قرار است باشگاه مهرعظام در شرایط فعلی فقط در پنج رشته شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، فوتبال و فوتسال فعالیت کند، اما تصمیم بر این شد که مسوولان کانون زاهدان، موضوع فعالیت بوکس را پیگیری کنند تا در نشست های بعدی، تصمیم نهایی در این رابطه اتخاذ شود.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر