جشنواره زمستانی فوتبال قزوین/مهرعظام و یک گام تا قهرمانی

هفته هفتم از جشنواره فوتبال قزوین در حالی برگزار شد که بازیکنان مهرعظام زیر ۱۲ سال یک برد پر گل دیگر را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ جشنواره زمستانی فوتبال قزوین که با عنوان «مهرعظام» برگزار می‌شود؛ روز جمعه با برگزاری یک مسابقه از هفته هفتم پیگیری شد. در این مسابقه تیم فوتبال زیر ۱۲ سال کانون قزوین باشگاه مهرعظام مقابل ملی‌پوشان قزوین به برتری رسید.

در این دیدار تیم فوتبال زیر ۱۲ سال مهرعظام با نتیجه چهار بر دو از سد ملی‌پوشان قزوین گذشت تا جایگاهش در رده دوم جدول رده‌بندی را محکم‌تر کند. در  این مسابقه ياسين رافعي دو گل و طاها سياه كلي مرادي به همراه امیر باباشاهوردی هر کدام یک گل به ثمر رساندند. مهرعظام قزوین با پنج برد، یک مساوی و یک باخت و کسب ۱6 امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کند.

تیم اتحاد هم با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد که نتیجه هفته پایانی می‌تواند تعیین کننده باشد. در هفته پایانی مهرعظام با تیم مقاومت مسابقه می‌دهد.

با برنامه‌ریزی کانون قزوین، چشنواره فوتبال این استان با عنوان “مهرعظام” با حضور ۱۶ تیم و در دو رده سنی زیر ۱۰ و زیر ۱۲ سال در حال برگزاری است.

 در رده سنی زیر ۱۲ سال علاوه بر تیم مهرعظام، هشت تیم اکسین، ملی‌پوشان، اتحاد، ستارگان، خلیج فارس، اسپروگیلان، الوند نوین و مقاومت حضور دارند که در یک گروه ۹ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند. در رده سنی زیر ۱۰ سال هم تیم‌های فدک، مهرآفرینان، اکسین، خلیج فارس، سرداران و الوند نوین با تیم مهرعظام مسابقه می‌دهند.

اخبار روز

سایر