صعود مهرعظام گرگان به نیمه نهایی جام محمدآباد

تیم فوتبال نونهالان پسر کانون مهرعظام گرگان با کسب دو برد و یک باخت به نیمه نهایی مسابقات جام محمد آباد راه یافت و حریف همای گرگان در این مرحله شد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مرحله گروهی و مقدماتی مسابقات فوتبال جام محمدآباد گرگان به مناسبت ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند. در این مسابقات که با حضور هشت تیم آغاز شد، تیم نونهالان پسر مهرعظام گرگان به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

پسران مهرعظام گرگان در این مسابقات به همراه تیم‌های اتحاد محمدآباد«الف و ب» و سیمرغ گرگان در گروه یک این رقابت‌ها قرار گرفته‌ بودند که در پایان مرحله گروهی تیم‌های اتحاد «ب» و مهرعظام گرگان به نیمه نهایی راه پیدا کردند.  

نونهالان مهرعظام گرگان در مرحله نیمه نهایی روز پنج شنبه ( 12 بهمن) به مصاف همای گرگان می رود. دیگر مسابقه این مرحله را هم نود گرگان با اتحاد «ب» برگزار می کنند. 

مهرعظام گرگان در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی با نتیجه سه بر صفر از سد تیم اتحاد« الف» گذشت. در این مسابقه برای تیم مهرعظام امیر حسینی، جلال صحراگرد و عرشیا سرگزی گلزنی کردند.

در دومین بازی تیم مهرعظام گرگان تیم اتحاد «ب» رفت که این مسابقه را یک بر صفر واگذار کرد. تیم مهرعظام گرگان درسومین دیدار خود هم به دیدار تیم سیمرغ «الف» رفت و با نتیجه دو برصفر این تیم را شکست داد تا بعد از  اتحاد «ب» به عنوان تیم دوم از گروهش به مرحله نیمه نهایی صعود کند. گل‌های مهرعظام در این بازی توسط محمدطه محمدی راد و عرشیا سرگزی به ثمر رسید.

در این رقابت‌ها هشت تیم حضور داشتند که در دو گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند. از گروه دوم هم هما و نود به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. 

مسئولان برگزاری این مسابقات – که در رده سنی زیر ۱۳ سال (متولدین بهمن و اسفند ۸۹ و متولدین ۹۰) برگزار می‌شود – برای بهترین تیم، بهترین بازیکن و بهترین گلزن جایزه نقدی در نظر گرفته‌اند.

 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.