جام فوتبال شهرداری تبریز/ صعود مهرعظام به مرحله حذفی

تیم فوتبال جوانان مهرعظام تبریز با کسب پیروزی پرگل در هفته پایانی این مسابقات به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی جام شهرداری صعود کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ در هفته نهم و پایانی مسابقات فوتبال جوانان محلات تبریز (جام شهرداری) تیم جوانان مهرعظام تبریز مقابل المهدی توحید به پیروزی پر گل رسید و به عنوان صدرنشین گروه یک به دور حذفی راه پیدا کرد.  

جوانان کانون تبریز باشگاه مهرعظام که با نام « ایثار» یکی از مجموعه‌های محل تمرین کانون تبریز در مسابقات شرکت کرده‌اند؛ در هفته نهم میهمان تیم المهدی توحید بودند که با ۱7 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشت. مهرعظام در این مسابقه با نتیجه پر گل چهار بر صفر به برتری رسید تا با 21 امتیاز از 9 بازی مقتدرانه در صدر جدول قرار گیرد و به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه پیدا کند.

در این مسابقه برای تیم فوتبال جوانان مهرعظام تبریز مهدی محرمی و مهدی گلی هر کدام دو گل را به ثمر رساندند. 

به این ترتیب مسابقات مقدماتی جام شهرداری (یادواره 10 هزار شهید استان آذربایجان شرقی) با صعود چهار تیم مهرعظام تبریز، المهدی توحید، خاطره تبریز و سهند دیهیم از گروه یک و تیم‌های اتحاد توحید، شهید رافتی، شهید پناهی و ستارگان دیهیم از گروه دوم به پایان رسید.

با توجه به شرایط جدول مسابقات تیم مهرعظام ایثار در مرحله حذفی و برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف اتحاد توحید می‌رود.

جام فوتبال شهرداری تبریز در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود. در رده جوانان ۲۰ تیم حضور داشتند که در دو گروه ۱۰ تیمی با هم مسابقه دادند. با راهیابی چهار تیم اول این دو گروه به مرحله حذفی، رقابت‌های مرحله حذفی برای تعیین قهرمان ادامه پیدا می‌کند.   

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...