برد 17 گله مهرعظام در لیگ نونهالان جنوب غرب تهران/ اسلامشهری‌ها جشنواره گل به راه انداختند


مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال بانوان در حالی دهه سوم مرداد برگزار می‌شودکه تیم فوتبال مهرعظام برای رسیدن به لیگ دسته یک تلاش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ مرحله نهایی لیگ دسته دو فوتبال بانوان با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود. تیم فوتبال مهرعظام که با ایستادن در رده دوم گروهش درمرحله مقدماتی، توانست به مرحله نهایی راه یابد، حالا تلاش می‌کند که به لیگ دسته اول صعود کند. 

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته دو فتبال بانوان با حضور تیم‌های کارگران رشت، سپنتا تهران، جوان گرگان، وارش نوشهر، شاهو کامیاران، ئاکو کرمانشاه، آسپادانا اصفهان، سلیمی بوشهر، ستارگان بهار البرز و مهرعظام برگزار می‌شود.

در این مرحله تیم‌ها به دو گروه 5 تیمی تقسیم می‌شوند و مسابقات خود را در دهه سوم مرداد برگزار می‌کنند و از هر گروه سه تیم اول و در مجمع شش تیم جواز حضور در لیگ دسته یک بانوان را به دست می‌آورند. 

تیم فوتبال بانوان مهرعظام حدود 2 ماه پیش تشکیل شد و حالا این شانس را دارد که به لیگ دسته یک هم صعود کند. اگر چه در مرحله نهایی باید با تیم‌هایی رقابت کنند که از تجربه زیادی برخوردار هستند اما با این‌حال کادرفنی و بازیکنان تیم مهرعظام رویای صعود به لیگ دسته یک را در سر می پرورانند.

اخبار روز

سایر