تقدیر انجمن ورزشی شرکت‌ها از عباس ایروانی

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مجمع عمومی انجمن ورزشی شرکت‌ها با حضور اعضای هیات موسس از جمله مصطفی هاشمی طبا، امیر حسینی رئیس انجمن ورزشی شرکت‌ها و همچنین اعضای کمیته‌های مختلف برگزار شد.

در ابتدا این مجمع امیر حسینی از فعالیت‌های انجمن گزارشی داد و در ادامه مصطفی هاشمی طبا به عنوان عضو هیات موسس این انجمن درباره رویکردها و برنامه‌های آتی این انجمن مواردی را مطرح کرد.

همچنین علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام و رییس کمیته مسوولیت‌های اجتماعی گزارشی از عملکرد این باشگاه و فعالیت گروه عظام در حوزه ورزش ارائه کرد.

علی پارسی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیش از 16 هزار کودک و نوجوان توسط باشگاه مهرعظام گفت: « از سه سال پیش با سرمایه‌گذاری و حمایت گروه عظام، باشگاه مهرعظام فعالیت خود را در کشور شروع کرد و حالا 16 هزار دختر و پسر در 23 استان تحت پوشش باشگاه قرار گرفته‌اند و در رشته‌های فوتبال، فوتسال و دوومیدانی آموزش می‌بینند.»

او با بیان اینکه گروه عظام سعی کرده مسئولیت اجتماعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، ادامه داد:« حضور در مناطق محروم و کم‌برخوردار و حمایت از قشر آسیب‌پذیر که استعداد ورزشی دارند، از کارهای مهمی است که گروه عظام و باشگاه مهرعظام انجام داده‌اند؛ فعالیتی که می‌تواند الگو سایر هلدینگ‌ها باشد.»

علی پارسی با بیان این‌که باید برای فعالیت سایر شرکت‌ها در بخش مسئولیت اجتماعی فرهنگ سازی شود، گفت: « فعالیت‌هایی که در بخش مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود با  درآمدی که شرکت‌ها در طول سال دارند؛ چندان همخوانی ندارد. باید در بخش مسئولیت اجتماعی فرهنگ سازی کنیم تا شرکت و هلدینگ‌های دیگر با الگو گرفتن از گروه عظام بخشی از درآمد سالانه خود را در ورزش سرمایه گذاری کنند. اگر هر یک از شرکت‌ها بتوانند همانند عظام 10 الی 15 هزار نفر را تحت پوشش قرار دهند و مسئولیت آموزش آنها را برعهده گیرند، یک اتفاق بزرگ در ورزش ایران رخ می‌دهد.»

این مجمع در حالی برگزار شد که در پایان از عباس ایروانی، بنیانگذار گروه عظام و باشگاه مهرعظام به خاطر توجه ویژه به حوزه مسوولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم برخوردار تقدیر شد. علی پارسی، مدیرعامل باشگاه مهرعظام لوح تقدیر انجمن ورزشی شرکت‌های ایران را دریافت کرد.

اخبار روز

سایر