تساوی پرگل مهرعظام گرگان در بازی دوستانه

تیم فوتبال جوانان پسر مهرعظام گرگان در یک مسابقه دوستانه مقابل تیم ستارگان گرگان به تساوی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛بعد از برگزاری دو مسابقه دوستانه در رده سنی نونهالان و نوجوانان مقابل تیم‌های پیروزی و آبی‌پوشان، این‌بار تیم جوانان کانون مهرعظام گرگان در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ستارگان گرگان رفت و به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد.

برگزاری مسابقات دوستانه برای فصل تابستان یکی از برنامه‌های کانون گرگان باشگاه مهرعظام است؛ با این هدف که هم بچه ها انگیزه بیشتری برای حضور در تمرینات داشته باشند، هم به آمادگی خوبی برای حضور در رقابت‌های رسمی برسند. 

اخبار روز

سایر

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان استان گیلان با انجام دو دیدار به پایان رسید. تیم فوتسال بانوان مهرعظام رشت با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل پارگوم تالش شکست خورد‌ تا با ایستادن در رده چهارم مسابقات به کارش پایان بدهد.

در دیگر دیدار هفته پایانی تیم کیامیدان لاهیجان با نتیجه چهار بر صفر از سد همشهری خود اقبال امین لاهیجان گذشت و با کسب ۹ امتیاز از سه بازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

مهرعظام رشت در پایان این رقابتها با یک تساوی و دو شکست در رده چهارم قرار گرفت. این مسابقات با حضور چهار تیم کیامیدان و اقبال امین لاهیجان، مهرعظام رشت و پارگوم تالش برگزار شد.

بدین ترتیب تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات مناطق کشور را به دست آورد.
مسابقات فوتسال بانوان استان گیلان بعد از انصراف تیم هیات فوتبال کوچصفهان این مسابقات با حضور مهرعظام رشت، پارگوم تالش، کیامیدان و اقبال امین لاهیجان برگزار می شود.