دینا قربانی؛ ناجی تیم ملی در بازی مقابل قرقیزستان/ گلزنی خانم گل مهرعظام در تورنمنت کافا

مسابقات فوتبال دختران زیر 14 سال در تورنمنت کافا به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است که تیم ملی ایران در اولین مسابقه با گلزنی دینا قربانی مقابل قرقیزستان مساوی کرد.  

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های فوتبال دختران زیر 14 سال در تورنمنت کافا از روز یکشنبه به میزبانی تاجیکستان آغاز شد و تیم دختران ایران در اولین مسابقه خود مقابل تیم ملی دختران قرقیزستان به تساوی یک بر یک رسید.

دینا قربانی ملی پوش مهرعظام که همراه تیم ملی زیر چهارده سال فوتبال ایران در این تورنمنت شرکت کرده، در نخستین بازی برابر قرقیزستان، تک گل ایران را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم ملی دختران قرقیزستان با گلی که در نیمه اول به ثمر رساند از تیم ملی دختران ایران پیش افتاد اما دینا قربانی در دقیقه ۴۹ گل تساوی را زد و اجازه نداد تیم ایران در بازی نخست طعم شکست را بچشد.

دینا قربانی از کانون شیراز و تانیا قربانی از کانون گرگان، دو بازیکن مهرعظام هستند که در ترکیب نهایی تیم ملی قرار گرفتند و راهی تاجیکستان شدند.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۴ سال ایران، روز سه‌شنبه 25 مهرماه در دومین مسابقه خود به مصاف ازبکستان می‌رود.

دینا قربانی در دومین جشنواره مهرعظام که شهریورماه امسال برگزار شد، با ۱۳ گل خانم گل مسابقات شد و تانیا قربانی نیز جایزه بهترین بازیکنان و پدی رقابت‌ها را دریافت کرد.

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...