اخبار


باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام از نازنین فاطمه عیدیان، دختر دوومیدانی کار که مدتی قبل در رقابت های کویت به مدال طلا رسید، تقدیر کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، نازنین فاطمه عیدیان در جریان رقابت های نوجوانان آسیا که مدتی قبل در کویت برگزار شد، در ۴۰۰ متر با مانع با ثبت زمان ۱:۰۱.۰۳ دقیقه قهرمان شد، رکورد ملی رده سنی نوجوانان را شکست و اولین مدال طلا در بخش دختران را کسب کرد.

کسب این افتخارات که برای نخستین بار ثبت شد، مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام را بر آن داشت تا از این دختر قهرمان و ایمان روغنی، مربی اش تقدیر کنند.

در همین راستا روز شنبه (26 آذرماه) نشستی با حضور علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام، علی پارسی، مدیر عامل باشگاه، ایمان روغنی، مربی دوومیدانی؛ سپیده توکلی (از قهرمانان سابق و مربیان دوومیدانی ) و همچنین نازنین فاطمه عیدیان در محل باشگاه مهرعظام تشکیل و از تلاش های عیدیان و مربیانش تقدیر شد.

علی کفاشیان که از قهرمانان دوومیدانی بوده و همواره حمایت ویژه ای از ورزشکاران این رشته داشته است، در این رابطه گفت:« با توجه به تاکید حاج عباس آقای ایروانی مبنی بر حمایت از ورزش به خصوص ورزش زنان، از خانم عیدیان و مربی ایشان دعوت کردیم تا نشستی داشته باشیم و از او و مربی اش به واسطه افتخارات با ارزشی که به دست آورده اند، تقدیر کنیم.»

او ادامه داد:« در مجموعه مهرعظام، دوومیدانی همواره مورد توجه ما بوده، به طوریکه یکی از رشته هایی که در کانون های مختلف فعال شده، دوومیدانی است. امیدواریم بتوانیم از استان های مختلف استعدادهای خوبی را کشف کنیم و به رشته دوومیدانی معرفی کنیم.»

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر