اخبار مهرعظام

بیرجند، عضو جدید خانواده مهرعظام

شروع فوق العاده با 500 کودک و نوجوان

بیرجند آخرین شهری است که به خانواده مهرعظام اضافه شده است اگرچه این روند توقف ندارد و به زودی شهرهای دیگر هم فعال می شوند. بیرجند شهری در خراسان جنوبی است که با توجه به نزدیکی با مرز افغانستان، شرایط ویژه ای دارد و می تواند فرصتی برای حضور بچه های افغانستان کنار فرزندان ایران باشد. از سوی مدیریت باشگاه، علی برات زاده به عنوان مسوول کانون بیرجند انتخاب شده و از اول تیرماه کارش را در زمینه بررسی اماکن و شرایط شهر آغاز کرده است. در شروع دهه دوم تیرماه، ثبت نام از علاقه مندان بیرجندی آغاز شده و در همین چند روز کوتاه، استقبال به گونه ای بوده که بیش از 500 کودک و نوجوان جذب کانون شده اند.

برات زاده در این رابطه می گوید:« این منطقه محرومیت خاصی دارد و هیچ باشگاهی در این شهر به ثبت نرسیده است. البته حدود هشت مدرسه فوتبال فعالیت می کنند اما روش کارشان با آنچه مهرعظام انجام می دهد، متفاوت است..»

او ادامه می دهد:« موقعیت جغرافیایی بیرجند به گونه ایست که نیاز است برای بچه ها برنامه ریزی های اینچنینی انجام شود. همین چند روز که ثبت نام را شروع کرده ایم، بالغ بر 500 نفر ثبت نام کرده اند که نشان می دهد تا چه حد این شهر ظرفیت کار دارد.»

برات زاده به برنامه ریزی که انجام شده، نیز اشاره دارد:« در هر پنج رشته تحت پوشش باشگاه، یعنی فوتبال، فوتسال، شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک، ثبت نام را شروع کرده ایم. اماکن مورد نظر را نیز پیدا کرده ایم و به محض شروع ثبت نام، تمرین را هم اغاز کرده ایم. الان که با شما صحبت می کنم، دو سه روز از شروع ثبت نام می گذرد اما تمرین حدود 250 نفر شروع شده است و بقیه افرادی که ثبت نام کرده اند نیز به زودی کارشان آغاز می شود.

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر