رقابت دختران دوومیدانی‌کار ارومیه در مسابقه داخلی

کانون مهرعظام ارومیه رقابتی داخلی را بین دختران دوومیدانی‌کار این کانون در هفت ماده برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون ارومیه باشگاه مهرعظام برای ارزیابی سطح آمادگی دختران دوومیدانی‌کار، مسابقاتی را برگزار کرد. در این مسابقات 31 دوومیدانی‌کار دختر در سه رده ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم حضور داشتند و در هفت ماده ۶۰ متر، ۲۰۰ متر ، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر ،۳۰۰۰ متر ، پیاده‌روی و پرتاب وزنه با هم مسابقه دادند.  

 در این رقابت‌ها که به میزبانی سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید باکری برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند. در دوی 60 متر که در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار شد؛ ساینا وحیدی، آیلین اکبری و هستی رسایی به عنوان نفرات اول تا سوم مقطع ابتدایی معرفی شدند. در مقطع متوسطه هم سحر پیرزاد، هستی حسینی و آیتن باقری اول تا سوم شدند.

مسابقات دوی 200 متر در مقطع ابتدایی برگزار شد و رها مشعوف، بهارپیرمحمدی و آینار حسین نژاد زودتر از بقیه از خط پایان گذشتند. آخرین رقابتی هم که در مقطع ابتدایی برگزار شد، مسابقه دوی 800 متر بود که مائده تقی نژاد، عسل ستاری و ریحانه غیبی اول تا سوم شدند.

در دوی ۱۵۰۰متر هم دونده‌های مقطع متوسطه مورد ارزیابی قرار گرفتند که آیسان حسین نژاد، نیایش فرجی و فاطمه هاشمی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

رقابت‌های دوی ۳۰۰۰ متر هم در مقطع متوسطه دوم برگزار شد و تمنا امان پور به همراه زهرا محمدی کیا اول و دوم شدند. در پیاده روی ۵کیلومتر هم که در مقطع متوسطه دوم برگزار شد، عنوان نخست به پونه مشعوف‌نیا رسید. در تنها رشته پرتابی که در این مسابقات برگزار شد، پارمیس پیرمحمدی اول شد. 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...