اخبار

باشگاه مهرعظام در ماه رمضان، سفره افطار 12 هزار نفره خود را برپا کرده و با توزیع 24 هزار پرس غذا از اعضای خود پذیرایی کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، مراسم افطاری باشگاه مهرعظام در تمام شهرهایی که کانون مهرعظام در آنها فعال شده است، همزمان با شروع شب‌های قدر آغاز و در دهه سوم ماه مبارک رمضان در تمام کانون‌های مهرعظام برگزار شد. به همت عباس ایروانی، بانی باشگاه مهرعظام مقرر شد تمام کودکان و نوجوانانی که عضو باشگاه هستند، در ضیافت میهمانی باشگاه شرکت کنند. بر همین اساس از شب‌های قدر و با برگزاری مراسم افطاری برای اعضای کانون اسلامشهر در مجموعه هزار و یک شهر، این مراسم آغاز و در ادامه در شهرهای بجنورد، بم، بندرانزلی، بیرجند، تبریز، سنندج، دیوان دره، شیراز، رشت، خرمشهر، زاهدان، قزوین و مشهد برگزار شد. با توجه به جمعیت بالای برخی کانون‌های باشگاه مهرعظام، در برخی شهرها از جمله رشت و تبریز، مراسم افطاری در چند شب برگزار شد تا همه اعضای کانون این شهرها در این میهمانی شرکت کنند.

در برخی شهرها نیز تعدادی از پدران و مادران کودکان عضو مهرعظام نیز مراسم افطاری حضور داشتند. این مراسم برای 12 هزار کودک و نوجوان با توزیع 24 هزار پرس غذا برگزار شد. 

اخبار روز

Keep Updated to our News and Blog

سایر