برگزاری 88 مسابقه فوتسال در کانون بجنورد 

کانون مهرعظام بجنورد در مسابقات فوتسال «جام فجر» 88 بازی را بین دختران و پسران برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون بجنورد باشگاه مهرعظام مسابقات فوتسال پسران و دختران «جام فجر» را برای اعضای این کانون برگزار کرد.مسابقات پسران در سه رده سنی و مسابقات دختران در دو رده سنی برگزار شد. در پایان بعد از 88 مسابقه تیم‌های برتر معرفی شدند.  

در رده سنی ۷ الی ۹ سال پسران ۱۴ تیم حضور داشتند و مسابقات به صورت دو حذفی انجام شد. بعد از انجام ۲۹ بازی تیم فوتسال قطعات خودرو عظام قهرمان شد و تیم فوتسال آینده سازان مهرعظام نایب قهرمانی را به دست آورد.

در رده سنی 10 الی 12 سال پسران، 9 تیم و به صورت دو حذفی با هم مسابقه دادند که پس از انجام 21 بازی تیم فوتسال مهرعظام اول شد و تیم بهترین‌های مهرعظام دوم شدند.

آخرین رده‌سنی هم که رقابت‌هایش در بخش پسران برگزار شد؛ رده سنی ۱۳ الی ۱۵ سال بود که با حضور هفت تیم به صورت دو حذفی انجام شد. پس از برگزاری ۱۳ بازی تیم فوتسال خیرین مدرسه ساز مهرعظام عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم دانش آموزان مهرعظام هم رده دوم را به خودش اختصاص داد.

 

نونهالان دختر هم در رده سنی 10 الی 12 سال مسابقات را با حضور شش تیم و به صورت دو حذفی برگزار کردند. در این رده با برگزاری ۱۲ بازی تیم دختران مهرعظام به مقام اول رسید و تیم شاپرک به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.  

مسابقات رده سنی ۱۳ الی ۱۵ سال دختران هم با حضور هفت تیم به صورت دو حذفی ببرگزار شد. در این رده تیم ستاره‌های مهرعظام به عنوان قهرمانی رسید و تیم پدیده نایب قهرمانی را به خودش اختصاص داد.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.