اولین دوره دانش افزایی مدیران فنی کانون‌های مهرعظام برگزار شد+ گزارش تصویری

اولین دوره دانش‌افزایی مدیران فنی کانون‌های باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام به مدت دو روز و با حضور استاتید ورزش کشور در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ نخستین دوره دانش‌افزایی مدیران فنی کانون‌های مهرعظام با هدف یکپارچه‌سازی شیوه آموزش بین مربیان با حضور چهره‌های شناخته شده ورزش کشور به مدت دو روز ( دوم و سوم ) اسفند در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

مدیران فنی کانون‌ها در این دوره دانش افزایی که از صبح روز چهارشنبه آغاز شد، به صورت تئوری و عملی، کلاس‌هایی را با محور مدیریت تمرین و قواعد آموزشی، مهارت‌های فنی و استعدادیابی، روانشانسی فوتبال پایه، فیزیولوژی فوتبال پایه با رویکرد پیشگیری از آسییب‌ها و سواد حرکتی تیم‌های پایه پشت سر گذاشتند.

در این دوره دکتر خدادادی، دکتر فارسی، دکتر محمودزاده و دکتر طهماسبی برای حاضران سخنرانی کردند. همچنین آقایان حیدر شریفی و وحید امیری هم به صورت تئوری و عملی تدریس کردند.

باشگاه مهرعظام ۲۵ کانون در ۲۳ استان کشور دارد که حدود ۱۷ هزار  کودک و نوجوان را تحت پوشش قرار داده است. آموزش این اعضا اهمیت بسیاری برای مدیران باشگاه دارد به همین خاطر برای آموزش صحیح و اجرای هماهنگ برنامه‌های آموزشی، این دوره دانش افزایی برای مدیران فنی کانون‌ها را برگزار کردند.

 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.