برد مهرعظام گرگان مقابل آبی‌پوشان

تیم فوتبال نونهالان پسر مهرعظام گرگان در یک مسابقه دوستانه مقابل تیم آبی‌پوشان این شهر به برتری رسید.   

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛برگزاری مسابقات دوستانه فوتبال در کانون گرگان باشگاه مهرعظام ادامه دارد و این‌بار تیم نونهالان مهرعظام با نتیجه دو بر یک مقابل آبی‌پوشان به برتری رسید.

با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس برگزاری مسابقات دوستانه یکی از برنامه‌های کانون گرگان باشگاه مهرعظام است؛ هدف از این کار هم ایجاد انگیزه بیشتر برای بازیکنان و همچنین افزایش آمادگی آن‌ها برای حضور در مسابقات رسمی است.

در روزهای گذشته کانون مهرعظام گرگان بازی‌های دوستانه‌ای را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار کرده است.

اخبار روز

سایر

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان استان گیلان با انجام دو دیدار به پایان رسید. تیم فوتسال بانوان مهرعظام رشت با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل پارگوم تالش شکست خورد‌ تا با ایستادن در رده چهارم مسابقات به کارش پایان بدهد.

در دیگر دیدار هفته پایانی تیم کیامیدان لاهیجان با نتیجه چهار بر صفر از سد همشهری خود اقبال امین لاهیجان گذشت و با کسب ۹ امتیاز از سه بازی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

مهرعظام رشت در پایان این رقابتها با یک تساوی و دو شکست در رده چهارم قرار گرفت. این مسابقات با حضور چهار تیم کیامیدان و اقبال امین لاهیجان، مهرعظام رشت و پارگوم تالش برگزار شد.

بدین ترتیب تیم فوتسال کیامیدان لاهیجان با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات مناطق کشور را به دست آورد.
مسابقات فوتسال بانوان استان گیلان بعد از انصراف تیم هیات فوتبال کوچصفهان این مسابقات با حضور مهرعظام رشت، پارگوم تالش، کیامیدان و اقبال امین لاهیجان برگزار می شود.