پیروزی خردسالان مهرعظام زاهدان در جام رمضان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان زاهدان در حالی دنبال می شود که در ادامه رقابت‌ها یک برد، یک باخت و یک تساوی برای بازیکنان مهرعظام به دست آمد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» در حالی از روز سه‌شنبه (۲۲ اسفند) به میزبانی سالن امام علی (ع) آغاز شده است که کانون مهرعظام در دو رده سنی خردسالان و نونهالان به مصاف رقبای خود می رود.

تیم فوتسال نونهالان مهرعظام زاهدان بعد از پیروزی در اولین مسابقه خود مقابل تیم شهید ابراهیم هادی، به مصاف تیم امید رفت و به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد. در این مسابقه پرگل عامر اکرامیان، مانی مالکی و سبحان سراوانی هر کدام یک گل برای تیم مهرعظام زاهدان ثبت کردند.

نونهالان مهرعظام در شب اول این رقابت‌ها تیم شهید ابراهیم هادی را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بودند.

در رده سنی خردسالان هم تیم مهرعظام زاهدان با دو تیم حضور دارد. خردسالان مهرعظام «ب» در اولین مسابقه خود با نتیجه چهار بر یک تیم امید را شکست دادند. در این مسابقه مانی مالکی، سامان سرگلزایی، محمد رضا سربازی و محمد صالح ملایی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

تیم خردسالان مهرعظام« الف» هم اولین مسابقه خود در جام رمضان را برگزار کرد که مقابل امیدهای ایران با نتیجه هشت بر سه شکست خورد. 

در این دوره از مسابقات ۸۰ تیم در پنج رده سنی با هم رقابت می‌کنند.  مسابقات رده سنی خردسالان و  نونهالان جام رمضان با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود که تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند. ۱۰ تیم در رده نوجوانان، ۱۲ تیم در رده جوانان و ۳۴ تیم هم  در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

کانون زاهدان با دو تیم در رده سنی خردسالان و نونهالان در این رقابت‌ها شرکت کرده است که تیم خردسالان در گروه یک با دو تیم امید زاهدان و امیدهای ایران«الف» هم‌گروه است. تیم نونهالان مهرعظام هم در گروه دو با تیم‌های کویر و امید زاهدان هم‌گروه است. تیم های برتر هر گروه به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.