برد اول مهرعظام زاهدان در فوتسال جام رمضان

مسابقات فوتسال پسران جام رمضان زاهدان با حضور تیم‌های این شهر از جمله مهرعظام در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛مسابقات فوتسال پسران «جام رمضان» در حالی از روز سه‌شنبه (22 اسفند) به میزبانی سالن امام علی (ع) آغاز شد که کانون مهرعظام هم در دو رده سنی خردسالان و نونهالان این رقابت‌ها حضور دارد.

در شب اول این رقابت‌ها تیم مهرعظام در رده سنی نونهالان اولین برد خود را به دست آورد. تیم نونهالان مهرعظام در این مسابقه میزبان تیم شهید ابراهیم هادی بود که با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. گل‌های مهرعظام زاهدان در این مسابقه دو بار توسط رهام فرزبد و یک بار هم توسط عامر اکرامیان به گل رسید.

در این دوره از مسابقات 80 تیم در پنج رده سنی با هم به رقابت می پردازند.  مسابقات رده سنی خردسالان و  نونهالان جام رمضان با حضور 12 تیم برگزار می شود که تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند. 10 تیم در رده نوجوانان، 12 تیم در رده جوانان و 34 تیم هم  در رده سنی بزرگسالان حضور دارند.

کانون زاهدان با دو تیم در رده سنی خردسالان و نونهالان در این رقابت‌ها شرکت کرده است که تیم خردسالان در گروه یک با دو تیم امید زاهدان و امیدهای ایران«الف» هم‌گروه است. تیم نونهالان مهرعظام هم در گروه دو با تیم‌های کویر و امید زاهدان هم‌گروه است. تیم های برتر هر گروه به مرحله حذفی راه پیدا می کنند.

تیم نونهالان مهرعظام در جام فجر هم شرکت کرده بود که در نهایت به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

 

اخبار روز

سایر

8پیروزی برای مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی با برگزاری هفته شانزدهم و هفدهم پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در این هفته صاحب هشت برد در 12 مسابقه شد.