بردهای پرگل مهرعظام تبریز در جام رمضان

مسابقات فوتسال جام رمضان تبریز پیگیری شد و تیم نونهالان مهرعظام مقابل حریفان خود به برد پرگل دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های فوتسال جام رمضان تبریز در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با حضور تیم‌های مختلف از جمله سه تیم از مهرعظام تبریز در حال برگزاری است. در رده سنی نونهالان، کانون مهرعظام تبریز با نام “مشعل” یکی از محل‌های تمرین این کانون در مسابقات حضور دارد که توانست با چهار پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

مهرعظام مشعل در اولین مسابقه خود با شش گل تیم شاهین جوان را شکست داد. در این مسابقه یاشارفرامروزی پنج گل و محمد منیری یک گل برای مهرعظام به ثمر رساندند. در مسابقه دوم تیم نونهالان مهرعظام با نتیجه دو بر یک و با گل‌های یاشار فرامرزی و علی نصرتی به برتری رسید.

برد سوم مهرعظامی‌ها با نتیجه پنج بر دو مقابل شهید پناهی به دست آمد که علی فتحی سه گل، علی نصرتی و یاشار فرامرزی هر کدام یک گل برای مهرعظام به ثمر رساندند. در آخرین مسابقه هم تیم مهرعظام تبریز مقابل مهرهنرمندان قرار گرفت و با دو گلی که یاشار فرامرزی به ثمر رساند؛ دو بر صفر برنده شد.

این مسابقات با حضور ۱۲ تیم و در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و مهرعظام تبریز با چهار برد و کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند که منهرعظام با 12 امتیاز در صدر قرار دارد.

در رده سنی نوجوانان هم مهرعظام تبریز در مسابقات فوتسال جام رمضان حضور دارد. در این رقابت‌ها ۱۶ تیم در چهار گروه با هم رقابت می‌کنند و مهرعظام تبریز در گروه سوم با تیم‌های آراز گونش، دنیز هشترود و پایگاه شهید صدقی‌پور هم‌گروه است. نوجوانان مهرعظام با یک برد و یک تساوی و کسب چهار امتیاز در صدر گروه قرار دارند.

در رده سنی جوانان هم مسابقات فوتسال جام رمضان اذربایجان شرقی با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود. این تیم‌ها در سه گروه چهار تیمی تقسیم شدند که مهرعظام تبریز در گروه ۳ با یک برد و یک باخت از دو مسابقه در رده سوم جدول قرار دارد. در این گروه آذرخش مرند با دو برد و شش امتیاز در صدر ایستاده است. 

اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...