با حضور عباس ایروانی برگزار شد/ مراسم تقدیر از دختران پرافتخار مهرعظام به مناسبت روز دختر


مراسم تقدیر از دختران افتخار آفرین مهرعظام صبح امروز  (31 اردیبهشت 1402) و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر، در مجموعه هزار و یک شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ در این مراسم که با حضور عباس ایروانی، بنیان‌گذار باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رییس هیات مدیره و علی پارسی، مدیر عامل باشگاه مهرعظام برگزار شد، دختران دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان و همچنین اعضای تیم فوتسال مهرعظام مورد تقدیر قرار گرفتند.

فوتسالیست‌های مهرعظام پس از کسب مقام چهارمی لیگ برتر و برتری در مرحله پلی‌آف، سهمیه حضور در سوپر لیگ این رشته را کسب کردند؛ موفقیت قابل توجهی که علت اصلی حضور آن‌ها در مراسم 31 اردیبهشت ماه بود.
همچنین پرنیا رحمانی از تاکستان (کانون قزوین)، ستایش مرادی (کانون رشت) و فاطمه نوری از کازرون (کانون شیراز) سه دختر مهرعظامی بودند که در اردن، پیراهن تیم زیر 17 سال ایران را بر تن کردند و موفق شدند به همراه این تیم، به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کنند.
پرنیا رحمانی و ستایش مرادی که در مراسم امروز حضور داشتند، از تجربه حضور در اردوی تیم ملی و مرحله نخست مسابقات قهرمانی آسیا در اردن گفتند. تجربه ارزشمندی که می‌تواند در انتظار بسیاری از اعضای باشگاه مهرعظام باشد تا در آینده، بازی در رده‌های مختلف تیم‌های ملی را تجربه کرده و پله‌های افتخار را یکی یکی بالا بروند.
در پایان این مراسم، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال مهرعظام، پاداش صعود به سوپرلیگ را دریافت کردند.
همچنین از سه بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی و همینطور مربیان آن‌ها تقدیر شد. سمیه روحی مربی کانون رشت باشگاه، گلناز طاهری مربی کانون قزوین و زهرا صمیمی مربی کانون شیراز، سه مربی حاضر در این مراسم بودند که به خاطر تلاش‌هایشان در پرورش این بازیکنان مورد تقدیر قرار گرفتند.
البته فاطمه نوری از کانون شیراز در این مراسم غایب بود که مربی‌اش به نیابت از او، جایزه اش را دریافت کرد.

اخبار روز

سایر