علی کفاشیان در حاشیه بازدید از کانون شیراز: "مهرعظامی"ها شانس عضویت در تیم ملی را دارند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام با سفر به شهر شیراز از فعالیت‌ها و امکانات کانون مهرعظام در این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان، رئیس هیات مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام در  سفر یک روزه به شیراز ضمن بازدید از تمرین ورزشکاران در دو مجموعه سعدیه و حافظیه، جلساتی را هم با مربیان فوتبال و دوومیدانی کانون شیراز و کازرون برگزار کردند.

مدیران باشگاه همچنین به عیادت غلامحسین پیروانی، پیشکسوت فوتبال ایران و مدیرفنی کانون شیراز رفتند و در جریان روند درمانی این مربی با اخلاق قرار گرفتند. پیروانی مدتی قبل تحت عمل جراحی قرار گرفت و در سه ماه گذشته روند درمان خود را دنبال کرده است و این روزها شرایط بهتری دارد. 

دیگر برنامه مدیران مهرعظام در این سفر، دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر “صدرا” بود. در این جلسه دو ساعته، شرایط برای ساخت مجموعه مهرعظام در این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین از سوی علی کفاشیان به مدیران کانون شیراز تاکید شد که برنامه مدونی برای حضور در مسابقات مختلف داشته باشند. ضمن اینکه برنامه‌ریزی صورت گیرد تا تورنمنت‌هایی با حضور شیراز و کانون‌های همجوار مانند بندرعباس، برازجان و زاهدان برگزار شود کو بچه‌ها شرایط حضور در مسابقه را تجربه کنند.

علی کفاشیان رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام درباره این سفر گفت:«شیراز یکی از کانون‌های باثبات و خوب مهرعظام است که بیش از دو سال و نیم از آغاز فعالیت‌هایش می‌گذرد. این کانون در دو بخش شیراز و کازرون فعالیت می‌کند که در هر دو بخش استعدادهای خوبی در فوتبال و دوومیدانی دارد.»

او ادامه داد:« این کانون دوومیدانی کاران خوبی دارد که توانایی قهرمانی کشور و عضویت در تیم ملی را دارند. در فوتبال به ویژه در بخش بانوان هم اتفاق‌های خوبی افتاده است و تا به امروز چند بازیکن به اردوهای تیم‌های ملی در رده های مختلف دعوت شده‌اند.»

کانون شیراز که در نیمه دوم سال 1400 کار خود را آغاز کرد، با 680 ورزشکار و در سه رشته فوتبال، فوتسال و دوومیدانی فعالیت می‌کند.

اخبار روز

سایر