بازدید مدیران باشگاه مهرعظام از کانون شاهرود

مدیران باشگاه مهرعظام در سفر یک روزه به شاهرود، از فعالیت‌های کانون این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ علی کفاشیان و علی پارسی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مهرعظام با حضور در شهر شاهرود، از فعالیت‌های کانون مهرعظام در این شهر بازدید کردند.

جلسه با مربیان و مسئولان کانون شاهرود در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد نخستین برنامه این سفر بود که با حضور 16 مربی کانون برگزار شد؛ جلسه توجیهی که به تشریح برنامه‌ها و اهداف مهرعظام توسط مدیران باشگاه اختصاص پیدا کرد. در ادامه مربیان نیز به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره ادامه فعالیت‌ها پرداختند.

برنامه بعدی این سفر حضور در تمرینات نوبت عصر اعضای کانون شاهرود بود. حضور مدیران باشگاه مهرعظام در کنار بچه‌ها و خانواده‌هایشان، حس و حال متفاوتی به تمرین داده بود و در نهایت با صحبت‌های علی کفاشیان با ورزشکاران خاتمه یافت.

کفاشیان خطاب به اعضای مهرعظام و خانواده‌هایشان گفت:« از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرید و در کنار توجه به مسائل اخلاقی و تحصیلی، برای پیشرفت در ورزش هم تلاش کنید.»

دیدار با مقداد تیموری مدیر ورزش و جوانان این شهرستان و همینطور بازدید از دفتر کانون شاهرود باشگاه مهرعظام نیز از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه بود.

کانون مهرعظام شاهرود که تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده است، با جذب 220 ورزشکار دختر و پسر، در دو رشته فوتبال و فوتسال فعالیت می‌کند. زمین چمن و سالن چند منظوره دانشگاه آزاد، محل اصلی تمرینات اعضای این کانون به حساب می‌آید که تاکنون 180 پسر و 40 دختر را تحت پوشش خود قرار داده است.


اخبار روز

سایر