بازدید مدیران باشگه مهرعظام از کانون زاهدان/ کفاشیان: آمادگی داریم در شهرهای دیگر استان فعال شویم


مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام با سفر به زاهدان از کانون مهرعظام در این شهر بازدید و با مدیران سیاسی و ورزشی استان سیستان و  بلوچستان نشست‌هایی را برگزار کردند.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ علی کفاشیان، رییس هیات مدیره و علی پارسی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام در ادامه بازدیدهای خود از کانون‌های فعال، به زاهدان سفر کردند تا از نزدیک در جریان فعالیت‌های این کانون قرار گیرند. مدیران باشگاه ابتدا نشستی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان داشتند.

در این جلسه که با حضور علی کفاشیان، علی پارسی، عباس شیبک، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، معاونین و روسای ستادی اداره کل و محمد اکبری شهریاری، مدیر کانون مهرعظام زاهدان برگزار شد، رییس هیات مدیره باشگاه مهرعظام گفت:« شوق به خدمت در استان مرزی سیستان و بلوچستان بیشتر از سایر استان ها بوده است و موجب شده انگیزه خیرین ورزشی برای سرمایه گذاری در این استان قوت گیرد. با توجه به این شرایط در باشگاه مهرعظام این آمادگی را داریم که در سایر نقاط استان سیستان و بلوچستان برای شکوفایی استعداد های درخشان منطقه برنامه‌ریزی کنیم.»

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام، گفت:« توسعه زیرساخت های حوزه ورزش و جوانان در استان های کم برخوردار همچون سیستان و بلوچستان نه تنها باعث کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود، بلکه کمک می‌کند تا استعدادهای درخشان نیز روانه تیم‌های ملی شوند.»

عباس شیبک از فعالیت های صورت گرفته در رشته‌های هدف استان ابراز خرسندی کرد و گفت:« استمرار حضور خیرین ورزشی نقش مهمی در تربیت ورزشکاران و قهرمانان آینده دارد. به همین خاطر در کنار هم تلاش می‌کنیم تا رشته های بیشتری مورد حمایت قرار گیرند.»

در ادامه سفر به زاهدان، مدیران باشگاه مهرعظام میهمان فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بودند. در این دیدار دکتر مالکی از حمایت‌های صورت گرفته در یک سال گذشته توسط باشگاه مهر عظام از استعدادهای ورزشی در حاشیه شهرستان زاهدان تقدیر و تشکر کرد. او همچنین این پبشنهاد را مطرح کرد که باشگاه در رشته‌های دیگر از جمله کبدی وکریکت از کودکان و نوجوانان استان حمایت کند.

یکی از برنامه‌های مهم سفر مدیران باشگاه به زاهدان، بازدید از محل کانون و همچنین مجموعه‌های تحت پوشش باشگاه مهرعظام بود. 

علی کفاشیان رئیس هیات مدیره و علی پارسی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام با حضور در محل دفتر کانون زاهدان با محمد اکبری مدیر ، اعضا، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی تحت پوشش باشگاه دیدار و گفت‌ و گو کردند. مدیران باشگاه علاوه بر شنیدن نظرات مدیران و مربیان کانون زاهدان، از سیاست‌های باشگاه در ادامه مسیر گفتند و مواردی که باید مورد توجه مربیان باشد را مرور کردند.

کانون زاهدان سال گذشته فعالیت‌‌اش را آغاز کرده و در پنج رشته ژیمناستیک، شنا، دوومیدانی، فوتبال و فوتسال کارش را دنبال کرده است. این کانون تا به امروز حدود 1000 کودک و نوجوان زاهدان را در این پنج رشته آموزش داده است.

اخبار روز

سایر