ادامه لیگ فوتبال پایه در خراسان جنوبی / 8 برد برای مهرعظام در هفته پنجم

هفته پنجم از اولین دوره مسابقات فوتبال پایه لیگ استان خراسان جنوبی با ثبت هشت برد برای کانون بیرجند باشگاه مهرعظام همراه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی در حالی پیگیری شد که کانون مهرعظام بیرجند در 11 مسابقه به میدان رفتند. 

در رده سنی زیر هشت سال، کانون بیرجند باشگاه مهرعظام دو مسابقه را برگزار کرد که در لیگ برتر چهار بر صفر پدیده را شکست داد و در لیگ یک هم با پنج گل مقابل پیشگامان به برتری رسید.

در رده زیر 9 سال یک مسابقه در لیگ برتر برگزار شد که مهرعظام بیرجند با پنج گل باز هم پدیده را شکست داد.  

در رده زیر ۱۰ سال دو مسابقه در لیگ برتر و لیگ یک برگزار شد که یک برد و یک باخت برای مهرعظام رقم خورد. در لیگ برتر پدیده بعد از دو شکست موفق شد مهرعظام را دو بر صفر شکست دهد و در لیگ یک هم این مهرعظام بود که با سه گل، نود را شکست داد.  

در رده زیر 11 سال هم فقط یک مسابقه در لیگ برتر انجام شد که در این دیدار مهرعظام با دو گل ابومسلم را شکست داد تا پنجمین برد پیاپی برای مهرعظامی‌ها ثبت شود.

در رده زیر ۱۲ سال مهرعظامی‌ها سه مسابقه برگزار کردند که اولین دیدار بین مهرعظام «ج » و مهرعظام « ب » در لیگ برگزار شد. این بازی درون خانواده را مهرعظام « ب» با نتیجه دو بر یک برنده شد. دیدار دوم را مهرعظامی‌ها در لیگ برتر برگزار کردند که به تساوی بدون گل با پیشگامان رسیدند.

آخرین مسابقه هم در رده سنی زیر 13 سال  و لیگ برتر برگزار شد که یک برد و یک باخت به نام مهرعظام خورد. مهرعظام “الف” سه بر صفر تیم ابومسلم را شکست داد اما در دیدار دوم، تیم نود با نتیجه شش بر صفر مهرعظام «ب» را شکست داد.

کانون بیرجند باشگاه مهرعظام که حدود ۱۳۰۰ عضو دارد، با ۱۳ تیم در دو سطح لیگ برتر و لیگ یک مسابقات فوتبال پایه استان خراسان جنوبی شرکت کرده است.

رقابت‌های فوتبال پایه استان خراسان جنوبی در لیگ برتر و همچنین لیگ دسته یک با حضور ۱۰۸ تیم از ۲۲ باشگاه پییگری می‌شود.

اخبار روز

سایر