رقابت در کانون رشت برای انتخاب بهترین‌ها

کانون مهرعظام رشت برای انتخاب تیم منتخب خود در دو رده سنی رقابتی را بین اعضای این کانون شکل داده است تا در پایان این دوره از مسابقه‌ها بهترین ها را انتخاب کند. 

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛کانون رشت باشگاه مهرعظام برای انتخاب تیم فوتبال نونهالان در دو رده سنی 8 تا 10 سال و 10 تا 12 سال در حال برگزاری یک دوره مسابقه فوتبال با حضور 12 تیم است. با برگزاری این دوره از رقابت‌ها، بازیکنانی که استعداد خود را نشان دهند، به عضویت تیم منتخب کانون رشت باشگاه مهرعظام در می‌آیند.   

در رده سنی 8 تا 10 سال شش تیم عدالت، سلامت، درستی، صداقت، سعادت و محبت حضور دارند که به طور دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند. در مسابقاتی که تاکنون برگزار شده تیم دوستی با دو برد و 3 گل زده و بدون گل خورده، بهترین عملکرد را از خودش نشان داده است. تیم عدالت هم با دو برد، دو گل زده و بدون گل خورده هم امتیاز با تیم دوستی است.

شش تیم یاس، نسترن، رز، لاله ، سنبل و ستارگان در رده سنی 10 تا 12 سال به صورت دوره‌ای با هم مسابقه می‌دهند. در این رده سنی هم تیم ستارگان با دو برد و شش گل زده، بدون گل خورده بهترین عملکرد را داشته و بعد هم تیم رز قرار دارد که با دو برد؛ سه گل زده و یک گل خورده بهترین عملکرد را دارد.

این مسابقات به میزبانی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شش هزار نفری و پارک شهر رشت برگزار می‌شود.   

عبدالله مرغوب (مدیر فنی مهرعظام گیلان ) ، ابراهیم خوش‌چهره و ابراهیم حامدی راد از مربیان کانون رشت باشگاه مهرعظام این رقابت‌ها را زیر نظر دارند تا استعدادهای برتر را انتخاب کنند.

این رقابت‌ها فردا (پنجشنبه، 26 بهمن) دنبال می‌شود.


اخبار روز

سایر