المپیاد استعدادهای برتر کشور در دوومیدانی / قهرمانی گلستان با مهرعظامی‌ها

المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته دوومیدانی پسران و دختران به میزبانی تهران برگزار شد که در این مسابقات دوومیدانی‌کاران باشگاه مهرعظام نیز در غالب تیم گلستان مسابقه دادند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده سنی 15 سال به میزبانی استان تهران برگزار شد که تیم ۹ نفره دوومیدانی پسران زیر ۱۵سال استان گلستان با استفاده از دوومیدانی‌کاران باشگاه مهرعظام در این المپیاد شرکت کرد.  

استان گلستان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با ترکیب امیرحسین کیا، محمد قولجانی ، شروین شاعری ، یونس انق،  احسان کوچکی ،حسین کیا، طاها برهانی و یوسف تاتار، دیلمی که همه عضو کانون مهرعظام بودند. در تیم دختران هم اسما ممی‌پور، نادیا صفائی، آی نور نیازی، فاطمه ممشلی، نادیا ایمری، رضوان لگزائی ،خدیجه قولجانی، حسنا قلرعطا و تبسم صفاری حضور داشتند که این تیم همه عضو کانون مهرعظام گرگان هستند.   

در نهایت هم تیم دوومیدانی پسران استان گلستان در چهارمین المپاد کشور با سه مدال طلا محمد قولجانی، امیر حسین کیا و طاها برهانی، چهار مدال نقره طاها برهانی، یونس اونق، شروین شاعری و احسان کوچکی و یک مدال برنز امیر حسین کیا به مقام قهرمانی رسید.


اخبار روز

سایر

تمرینات فوتبال کانون گرگان از نگاه دوربین

بازیکنان تیم فوتبال کانون گرگان باشگاه مهرعظام چند روزی است که تمرینات خود را در سال جاری آغاز کرده‌اند. این تمرینات زیر نظر مربیان و در هوای مطبوع این روزهای...