افتتاح کانون زنجان با حضور بانی باشگاه / اصفهانیان: استعدادهای خوبی از مهرعظام به تیم ملی می‌رسند

کانون زنجان باشگاه مهرعظام که چند ماهی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد، با حضور بانی باشگاه مهرعظام به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛  تعداد کانون‌های مهرعظام به 26 کانون رسیده که از این تعداد، 25 کانون فعال شده‌اند و اردبیل در حال شروع فعالیت است. برخی در مراحل ثبت نام هستند و تعدادی هم با جذب کودکان و نوجوانان شهرشان کار را شروع کرده‌اند. از بین کانون‌هایی که فعالیت‌شان را در سال جاری به طور رسمی آغاز کرده‌اند، مراسم افتتاحیه رسمی کانون بجنورد در تابستان با حضور عباس ایروانی، بانی باشگاه مهرعظام برگزار شد و افتتاحیه دوم به زنجان اختصاص داشت که در هفته نخست مهرماه انجام شد.

در سفر بنیانگذار گروه عظام به زنجان که با چند هدف برگزار شد، ابتدا مدرسه 12 کلاسه این شهر افتتاح شد و در ادامه عباس ایروانی بعد از دیدار با کودکان معنوی خود، در سالن کلینیک مهرانه حاضر شد؛ جایی‌که حدود 350 دختر و پسر زنجانی منتظر بودند تا با بانی باشگاه، افتتاح کانون این شهر را جشن بگیرند.

در این مراسم که با حضور برخی مدیران گروه عظام و باشگاه مهرعظام، تعدادی از مسوولان زنجان از جمله اعضای شورای شهر و همچنین مسوولان کمیته امداد امام خمینی استان حضور داشتند، فریدون اصفهانیان، مدیر کانون زنجان از پیامدهای مثبت تاسیس کانون مهرعظام در زنجان گفت و امیدی که در دل بچه‌های این شهر ایجاد شده است: «با حرکتی که مهرعظام در سراسر کشور آغاز کرده است، باید منتظر اتفاق‌های بسیار خوبی در فوتبال کشور باشیم.»

او که سالها تجربه فعالیت در حوزه فوتبال را دارد، اقدام مهرعظام را یک اتفاق ویژه دانست و ابراز امیدواری کرد که استعدادهای خوبی از این باشگاه به تیم‌های ملی دعوت شوند.

در ادامه این مراسم علی کفاشیان، رییس هیات مدیره باشگاه نیز خطاب به اعضای مهرعظام از اولویت‌های باشگاه گفت و شرایط خوبی که فراهم شده است: «باید قدر این فرصت را بدانید و بیشترین استفاده را ببرید. به همت آقای ایروانی، همه این امکانات فراهم شده تا شما بتوانید استعدادتان را نشان بدهید و پیشرفت کنید.»

بعد از صحبت‌های کفاشیان، عباس ایروانی به همراه کوچکترین دختر عضو مهرعظام زنجان، به صورت نمادین روبانی که روی سن و مقابل یک دروازه فوتبال قرار داشت را برید تا فعالیت کانون زنجان به طور رسمی آغاز شود.


اخبار روز

سایر