سرمربی تیم جوانان مهرعظام: آماده یک نمایش خوب هستیم

حسین اشرف، سرمربی تیم فوتبال جوانان مهرعظام که در لیگ دسته اول حضور دارد، گفت:«همه توان‌مان را به کار گرفته‌ایم و آماده یک نمایش خوب هستیم.»

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ تیم فوتبال جوانان مهرعظام اولین بازی خود در لیگ دسته یک جوانان فوتبال ایران را روز چهارشنبه برگزار می‌کند. حسین اشرف، مدیر کانون کاشان باشگاه مهرعظام که سرمربیگری این تیم را نیز بر عهده دارد، با اشاره به اولین بازی تیم فوتبال جوانان در لیگ دسته یک گفت:« از زمانی که قرار شد این تیم با حمایت مهرعاظم در لیگ دسته اول بماند، هر روز دو نوبت صبح و عصر تمرین کرده‌ایم. تیم در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است و امیدواریم که در اولین مسابقه مقابل شاهین بهشهر بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

او ادامه داد:«این تیم با هزینه شخصی یکی از علاقه‌مندان به فوتبال و حمایت‌های مسئولان ورزشی و شهری کاشان حدود ۱۰ سال در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران فعالیت کرده بود که به علت برخی مشکلات، احتمال انحلال این تیم وجود داشت اما با حمایت مهرعظام این تیم در لیگ دسته اول ماند. حالا جوانان فوتبال کاشان این فرصت را دارند که خودشان را نشان دهند و شانس‌شان را برای صعود به  لیگ برتر نشان دهند.»

او با بیان اینکه تیم مهرعظام بازیکنان خوبی را در ترکیب دارد، گفت:« مطمئن هستم که این تیم بازیکنان بسیار خوبی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌کند. فوتبال کاشان بازیکنان مستعد زیادی دارد که تعدادی از آنها با حمایت مهرعظام فرصت دارند استعداد خود را نشان دهند.»

اشرف با اشاره به اولین بازی تیم مهرعظام در لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت:« اولین بازی ما با تیم شاهین بهشهر است که بازی سختی به حساب می‌آید. البته بازیکنان مهرعظام برای حضور در این مسابقه انگیزه زیادی دارند و برای رسیدن به اولین پیروزی تمام تلاششان را می‌کنند.»

او با اشاره به روند آماده‌سازی تیم گفت:« ما طی چند هفته گذشته چند بازی دوستانه داشتیم که مهمترین‌اش مقابل پرسپولیس بود؛ بازی که با نتیجه هفت بر یک به سود مهرعظام به پایان رسید.ما همه توان‌مان را به کار گرفته‌ایم و آماده یک نمایش خوب هستیم.»

اخبار روز

سایر