ادامه مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های شهرستان بیرجند / درخشش دوباره مهرعظامی‌ها

مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های بیرجند در حالی برگزار شد که با درخشش دوباره دوومیدانی‌کاران کانون بیرجند باشگاه مهرعظام همراه بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ مسابقات دوومیدانی پسران و دختران آموزشگاه‌های شهرستان بیرجند که چندی پیش در مقطع متوسطه اول برگزار شد، این‌بار در مقطع متوسطه دوم با درخشش دختران و پسران دوومیدانی کار مهرعظام ادامه پیدا کرد.

در بخش دختران مسابقات در هشت ماده برگزار شد که دختران مهرعظام بیرجند در تمامی این مواد صاحب مدال شدند.

در ماده 100 متر و 200 متر، نگین جمالی و ملیکا اسداللهی به عنوان نخست رسیدند. البته در ماده 200 متر دو عنوان دیگر هم به دختران مهرعظام رسید به این ترتیب که نگار خسروی و  فاطمه زهرا الوندی رده‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. 

در ماده ۴۰۰متر مقام دوم  به صبا اکبری رسید و عنوان سوم را هم کوثر رضایی‌واشان به دست آورد.

رقابت‌های دوی ماده ۸۰۰ متر هم با درخشش دختران مهرعظام همراه شد و این‌بار مقام اول به مرضیه عباسی رسید؛ عنوانی که در ماده ۱۵۰۰متر برای مهرعظام تکرار شد با این تفاوت که ناهید عرب زودتر از بقیه از خط پایان گذشت. 

در مسابقات پرش ارتفاع هم “مهرعظامی‌”ها عملکرد خوبی داشتند و مقام اول به ملیکا اسداللهی رسید. ضمن اینکه عنوان سومی مشترک در پرش ارتفاع با درخشش نگار خسروی و ستایش جمشیدی به نام مهرعظام ثبت شد.

در ادامه مسابقات دوومیدانی آموزشگاه‌های کشور رقابت‌های پرتابی هم برگزار شد که باز هم با درخشش دختران کانون بیرجند باشگاه مهرعظام همراه بود. در پرتاب وزنه مبینا برفی مقام دوم را کسب کرد و عنوان سوم هم به نگین جمالی رسید. در پرتاب دیسک مرضیه عباسی دوم شد.

این رقابت‌ها در بخش پسران در دو سطح متوسطه  اول و دوم برگزار شد که مهرعظامی‌ها باز هم درخشیدند. در ماده ۴۰۰ متر (متوسطه اول)، مصطفی امیرآبادی مقام اول  را کسب کرد و در ۸۰۰ متر هم عنوان نخست به امیرعلی جعفری رسید.

در متوسطه دوم و ماده ۱۰۰ متر احسان یکه‌خوان به مقام اول رسید و  حسین پیله‌ور عنوان نخست 400 متر را کسب کرد؛ دو ورزشکاری که در پرش طول هم درخشیدند. به نحوی که حسین پیله ور و احسان یکه‌خوان رتبه اول و دوم این ماده را به دست آوردند. در رقابت‌های پرتابی هم عنوان نخست به داریوش کاردان مقدم رسید.

 


اخبار روز

سایر