آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه / رویارویی مهرعظام با مس رفسنجان در گام اول

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی از روز جمعه با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می شود که مهرعظام در تهران میزبان تیم مس رفسنجان است.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه ششم مهر با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای تهران، شهریار، آبادان و بندرعباس آغاز می‌شود. در یکی از این بازی‌ها تیم فوتسال بانوان مهرعظام در تهران میزبان تیم مس رفسنجان است.

مهرعظام در حالی دومین حضور پیاپی خود در بالاترین سطح فوتسال بانوان را تجربه می‌کند که با چهره‌ای متفاوت نسبت به سال گذشته وارد مسابقات شده است. تغییرات گسترده در این تیم در کادر فنی هم دیده می‌شود. جایی که فاطمه عبوسی جای فتحی را روی نیمکت این تیم گرفته و قرار است مهرعظام را در لیگ برتر 1403 هدایت کند.

بالاترین سطح مسابقات باشگاهی در فوتسال بانوان که سال گذشته با عنوان سوپرلیگ برگزار شد، امسال دوباره به نام گذشته خود یعنی لیگ برتر بازگشته و دیگر خبری از سوپرلیگ در فوتسال بانوان نخواهد بود.

در رقابت‌های لیگ برتر امسال، 9 تیم حضور دارند که 3 تیم کمتر از 12 تیم سال گذشته است.

با توجه به 9 تیمی بودن لیگ برتر، هر هفته یکی از تیم‌ها با قرعه استراحت روبرو می‌شود که در هفته اول نوبت سپاهان، تیم تازه لیگ برتری شده فوتسال بانوان است. 

برنامه هفته اول

جمعه 6 مهرماه – ساعت 11

مهرعظام تهران – مس رفسنجان

رایزکو صفا دشت – سایپا تهران

پالایش نفت آبادان – نفت امیدیه

فولاد هرمزگان – شرکت ملی حفاری ایران

اخبار روز

سایر