یکه تازی فوتبالیست‌های مهرعظام در لیگ پایه بیرجند

هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ فوتبال پایه بیرجند در حالی برگزار شد که بازیکنان مهرعظام در سه رده سنی صاحب سه پیروزی ارزشمند شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه بیرجند در هفته بیست و سوم با برگزاری ۲۰ مسابقه دنبال شد. این رقابت‌ها در شش رده سنی ۸، ۹، ۱۰، ۱۱ ، ۱۲ و ۱۳ سال برگزار شد و بازیکنان مهرعظام سه مسابقه در سه رده‌ سنی ۸ ، ۱۰ و ۱۱ سال برگزار کردند.

بازیکنان مهرعظام در دومین هفته پیاپی هر سه مسابقه را با پیروزی پشت سرگذاشتند؛ ضمن اینکه 9 گل زده و سه گل خورده آمار درخشان بازیکنان مهرعظام در هفته بیست و سوم مسابقات به حساب می‌آید. 

مهرعظام در رده سنی هشت سال اولین بازی خود را مقابل تیم ابومسلم برگزار کرد و با نتیجه سه بر یک پیروز شد. در رده سنی ۱۰ سال هم بازیکنان مهرعظام مقابل تیم پیروزی به میدان رفتند که این بازی را هم با برتری دو بر صفر به پایان رساندند. 

رقابت‌های رده سنی ۱۱ سال هم در حالی برگزار شد که مهرعظام موفق شد در یک بازی پر گل به سومین پیروزی خود در این هفته دست پیدا کند.  بچه‌های مهرعظام در این مسابقه مقابل تیم بهمن قرار گرفتند و با نتیجه چهار بر دو پیروز شدند.

اخبار روز

سایر