گفت و گوی مسئولان کانون شیراز با ایرنا/ پیروانی: مدارس فوتبال نباید کاسب باشند/ مهرعظام به فکر جوان‌های ایرانی است


غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال و مدیرفنی کانون شیراز باشگاه مهرعظام گفت: اگر مدارس فوتبال فقط به دنبال درآمدزایی نباشند، عاشق باشند و نه کاسب، می توان امیدوار بود که استعدادها خوب شناسایی شوند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام و به نقل از ایرنا؛غلامحسین پیروانی درباره فعالیت‌های کانون شیراز باشگاه مهرعظام گفت: باشگاه مهرعظام شعبه شیراز برنامه بسیار خوبی در رده سنی هفت تا ۱۵ سال در بخش دختران و پسران که امکان آسیب های اجتماعی برای آنها وجود دارد، به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار برای علاقه مندان به فوتبال دارد.

مدیر فنی باشگاه مهرعظام گفت: برای پُرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به ویژه در فصل تابستان، مدارس فوتبال که علاقه مندان زیادی دارد می تواند در این زمینه کمک کنند.

پیروانی بیان کرد: اگر مدارس فوتبال فقط به دنبال درآمدزایی نباشند، عاشق باشند و نه کاسب، می توان امیدوار بود که استعدادها خوب شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های باشگاه مهر عظام در سطح کشور رایگان است و سیاست این باشگاه کمک به توسعه فوتبال است، اظهارکرد: باید از عباس ایروانی بنیانگذار باشگاه مهر عظام و همچنین علی کفاشیان رییس اسبق فدراسیون و رییس هیات مدیره باشگاه تشکر کرد که به فکر جوان های ایرانی هستند.

مدیر کانون شیراز باشگاه مهر عظام نیز با بیان اینکه مدرسه فوتبال و دو ومیدانی این باشگاه هم اینک در ورزشگاه شهرک سعدی و پیست دو و میدانی ورزشگاه حافظیه شیراز فعال است، گفت: افزون بر ۷۰۰ نفر دختر و پسر در رشته فوتبال و دو و میدانی در شیراز به صورت رایگان و دادن البسه ورزشی تمرین می کنند که از بین آنها استعدادها شناسایی و سپس پرورش می یابند.

سیروس زارع مهذیبه ادامه داد:‌ پس از اینکه استعدادها شناسایی شدند ۲ تیم دختر و پسر از شیراز به دومین جشنواره باشگاه مهرعظام که از۳1 مرداد تا ۹ شهریور در کردان کرج برگزار می شود، ‌شرکت خواهند کرد.

این پیشکسوت و رییس اسبق هیات دو و میدانی فارس،‌ تاکید کرد: علاوه بردادن البسه رایگان به ورزشکاران کمک هایی هم در قالب نقدی به آنها هدیه می شود. ضمن اینکه در کازرون هم این باشگاه فعال است و می کوشیم در مناطقی از فارس که از نظر دو و میدانی و فوتبال استعداد دارند،‌ فعالیت باشگاه را دایر کنیم. ‌

زارع افزود:‌ فاطمه نوری از این باشگاه در تیم ملی زیر ۱۷ سال مسابقات آسیایی حضور داشت و دینا قربانی هم به مرحله بعدی تیم ملی دعوت شده است که این امر بیانگر وجود استعدادهای زیاد فوتبال در فارس است.1

اخبار روز

سایر