هفته هفتم سوپر لیگ فوتسال بانوان/ مهرعظام به دنبال سوغات سه امتیازی از رفسنجان

تیم فوتسال بانوان مهرعظام راهی رفسنجان شد تا در آخرین مسابقه از دور رفت سوپر لیگ به مصاف مس، تیم دوم جدول برود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ هفته هفتم و پایانی دور رفت از رقابت‌های سوپر لیگ فوتسال بانوان پنجشنبه (16 آذرماه) با برگزاری چهار مسابقه در چهار شهر پیگیری می‌شود که در یکی از این مسابقات تیم فوتسال بانوان مهرعظام در رفسنجان میهمان تیم مس است.

تیم فوتسال بانوان مهرعظام که هفته گذشته اولین پیروزی خود را مقابل نوا آمل به دست آورد، راهی رفسنجان شده تا به مصاف مس این شهر برود. کسب پیروزی در این مسابقه می‌تواند سوغات مهمی برای “مهرعظامی‌”ها باشد.

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان عملکرد درخشانی در دور رفت سوپر لیگ داشت و با چهار برد، یک مساوی و یک باخت در شش مسابقه و کسب 13 امتیاز از 18 امتیاز ممکن ، رده دوم جدول رده‌بندی را به خودش اختصاص داده است. مس در آخرین مسابقه خود در دور سوپر لیگ به فکر رسیدن به پیروزی و صدر جدول است و مهرعظام می خواهد دومین بردش را به دست آورد تا با روحیه بهتر به تعطیلات نیم فصل برود. 

در سایر دیدارهای این هفته، پالایش نفت آبادان صدرنشین مسابقات در شهر خودش از شاهین نطنز تیم سوم جدول پذیرایی می‌کند. ملی حفاری ایران هم میزبان رایزکو صفادشت است. ضمن اینکه سایپا تیم چهارم جدول در آمل به مصاف نماینده این شهر که آخرین تیم جدول است، می‌رود. 

برنامه بازی‌های هفته هفتم:

پنج‌شنبه (16 آذر)، ساعت ۱۱ صبح

مس رفسنجان ————— مهر عظام

ملی حفاری ایران ———— رایزکو صفادشت

پالایش نفت آبادان ———– شاهین نطنز

نوا آمل  ———– سایپا


اخبار روز

سایر