مهرعظام در راه امضای تفاهمنامه همکاری با بارسلونا و دانشگاه مارست اسپانیا

 


جلسه هماهنگی مسئولان باشگاه مهرعظام با نماینده دانشگاه فوتبال مارست اسپانیا و باشگاه بارسلونا برگزار و در زمینه امضای تفاهمنامه همکاری بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مهرعظام؛ در این جلسه که با حضور علی کفاشیان رئیس هیئت مدیره و علی پارسی مدیرعامل باشگاه مهرعظام برگزار شد، نماینده دانشگاه فوتبال مارست اسپانیا به تشریح فعالیت های این دانشگاه پرداخت.

بحث و تبادل نظر پیرامون امضای تفاهم نامه میان باشگاه مهرعظام و دانشگاه مارست و همینطور همکاری با باشگاه بارسلونا، از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که قرار است طی روزهای آینده، به امضای این تفاهم نامه ها منجر شود.

مارست (Marcet ) دانشگاهی در رشته فوتبال است که در زمینه آموزش آکادمیک و عملی این رشته در قالب آکادمی فعالیت می کند. همچنین برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مربیان، ورزشکاران و حتی مدیران، بخش های مهم فعالیت های مارست به حساب می آید.

 برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان برگزیده باشگاه مهرعظام، اعزام استعدادهای برتر به کمپ های آموزشی آکادمی مارست و باشگاه بارسلونا و همینطور امکان استفاده از علم روز فوتبال در مسیر رشد باشگاه ، از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود که قرار شد در نگارش تفاهم نامه در نظر گرفته شود. 

امیر حسینی رئیس انجمن ورزش شرکت ها و کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال نیز در این جلسه حضور داشتند. 

اخبار روز

سایر