لیگ پایه فوتبال استان خراسان جنوبی / هشت پیروزی برای مهرعظام در 11 مسابقه

 هفته یازدهم لیگ فوتبال پایه خراسان جنوبی با برگزاری ۳۳ مسابقه در رده‌های سنی مختلف پیگیری و کانون مهرعظام در این رقابت‌ها صاحب هشت پیروزی ارزشمند شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مهرعظام؛ رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک فوتبال پایه خراسان جنوبی هفته یازدهم خود را با برگزاری ۳۳ مسابقه در شش رده سنی پشت سر گذاشت. در جریان رقابت‌های این هفته بازیکنان مهرعظام بیرجند 11 مسابقه برگزار کردند که در هشت دیدار به پیروزی رسیدند، یک بازی مساوی شد و فقط دو بازی را واگذار کردند.

در رده سنی زیر هشت سال تیم مهرعظام دو مسابقه داشت که یک بازی را با برد پشت سر گذاشت و یک بازی هم به تساوی کشیده شد. بچه‌های مهرعظام در لیگ برتر با جزیره به تساوی بدون گل رسیدند و در لیگ یک هم هشت بر صفر تیم پیروزی را شکست دادند.

مسابقات رده سنی زیر ۹ سال هم در حالی پیگیری شد که مهرعظام بیرجند فقط یک مسابقه داشت که باز هم مقابل تیم پیروزی بود. این دیدار با نتیجه پرگل شش بر صفر به سود مهرعظام تمام شد.

در رده سنی زیر ۱۰ سال مهرعظامی‌ها دو دیدار برگزار کردند که  در هر دو مسابقه به پیروزی پر گل دست پیدا کردند. به این ترتیب که در لیگ برتر بازی با ایران جوان را با نتیجه چهار بر صفر به سود خود تمام کردند. در لیگ یک هم با چهار گل مقابل جزیره به برتری رسیدند.

در رده سنی زیر ۱۱ سال هم مهرعظام فقط یک مسابقه داشت و با نتیجه دو بر یک مقابل بهمن به پیروزی رسید.

در رده سنی زیر ۱۲ سال، مهرعظام سه تیم داشت که دو بازی برگزار کردند. در لیگ یک و در بازی درون خانوده مهرعظام «الف» با نتیجه شش بر یک مقابل مهرعظام «ج» به برتری رسید. در لیگ برتر هم مهرعظام «ب» مقابل بهمن دو بر صفر برنده شد.

آخرین مسابقه‌های‌ هفته هم در رده سنی زیر ۱۳ سال و در لیگ برتر برگزار شد. نونهالان مهرعظام در این رده بازی را واگذار کردند. مهرعظام «الف» با نتیجه سه بر صفر مغلوب جزیره شد و مهرعظام «ب» دو بر یک مغلوب آبی‌پوشان شد.  

اخبار روز

سایر